ردیاب خودرو

ردیاب لجستیکی | ردیابی حمل و نقل جاده با شفافیت در ارسال کالا

ردیاب مخصوص لجستیکی
5
(1)

سیستم ردیاب لجستیکی به عنوان یک راه‌کار نوین و موثر در حوزه حمل و نقل و ارسال کالاها معرفی شده است. این فناوری به شرکت‌های حمل و نقل امکاناتی فراوان ارائه داده تا چالش‌ها و مشکلات مربوط به مدیریت انبار، پردازش سفارش‌ها، بسته‌بندی و… را بهبود می‌بخشد. با افزایش شفافیت، امنیت و سرعت در ارسال و دریافت کالا، ردیابی لجستیک یا حمل و نقل به طور قابل توجهی به بهبود عملکرد و اطمینان مدیران ناوگان کمک کرده است.

در واقع اکثر افرادی که در حوزه حمل و نقل مشغول به فعالیت هستند و یا اینکه کسب و کار فعالی در این زمینه دارند قطعا حفظ امنیت بار در کنار مدیریت، کنترل و نظارت آن بسیار حائز اهمیت است. به طور مثال در حوزه لجستیک، کاربر باری را از تهران به جنوب کشور عزیزمان ارسال می‌کند، این جنس بسیار ارزشمند است و صاحب این بار بسیار امنیت کالا برایش مهم است. در این صورت شما باید راه‌کاری را برای حفظ امنیت و موارد دیگری که در زمینه حمل نقل وجود دارد تامین کنید.

برای حفظ امنیت بار می‌توانید از ردیاب مخصوص حمل و نقل یا ردیاب لجستیک استفاده کنید این دستگاه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه خدمتتان شرح می‌دهیم.

ردیاب حمل و نقل

ردیاب مخصوص حمل و نقل چیست و چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

در حوزه ردیابی حمل و نقل معمولا از ردیاب‌های خودرویی دقیق و حرفه ای استفاده می‌شود، توصیه می‌کنیم جهت آشنا شدن با امکانات ردیاب خودرو و نحوه عملکرد آن صفحه خرید ردیاب خودرو را مطالعه فرمایید در این صفحه امکانات اصلی ردیاب خودرو و همچنین نحوه عملکرد آن را شرح داده‌ایم.

دلیل اینکه می‌گوییم از ردیاب خودرو حرفه‌ای استفاده شود این است که اطلاعات ارسالی از سمت دستگاه برای سرور بسیار حائز اهمیت است و کیفیت این اطلاعات موضوع مهمی برای شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل به شمار می‌رود، حتی برخی از شرکت‌ها حقوق پرسنل و رانندگان خود را بر اساس کیلومتر طی شده، نحوه رانندگی راننده و … پرداخت می‌کنند.

معمولا ردیاب مخصوص حمل و نقل اطلاعات و امکاناتی از قبیل موارد زیر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد:

  • ثبت روشن و خاموش شدن‌های خودرو
  • نمایش مسیر‌های طی شده توسط خودرو
  • نمایش گزارش و مرور توقفات خودرو در مسیر
  • گزارش کارکرد درجا خودرو
  • گزارش محدوده جغرافیایی
  • گزارش کمپرس
  • گزارش هشدارها
  • گزارش تغییرات دما
  • گزارش تغییرات رطوبت
  • نمودار سوخت
  • نمودار سرعت
  • نمودار مسافت
  • و…

تمامی این امکانات در قالب گزارشاتی کاربردی در اختیار مدیر سیستم لجستیک یا مدیر سیستم حمل و نقل قرار می‌گیرد. ما در مقالاتی به صورت مفصل در خصوص سیستم مدیریت ناوگان نیز اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

این امکانات معمولا با استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

ردیاب لجستیکی

چرا باید از ردیاب یا جی پی اس در حوزه حمل و نقل استفاده کنیم؟

در واقع به دلیل افزایش هزینه‌ها و همچنین اینترنتی شدن اکثر ارتباطات تجاری و خریدهای امروزی، بار ارسالی یا خرید امنیت کامل را باید داشته باشد و مدیران حمل و نقل برایشان بسیار مهم است که در مسیر ارسال بار ببینند وسیله نقلیه‌ای که بار را حمل می‌کند در کجای مسیر قرار دارد. یا اینکه سرعت آن الان چقدر است.

با استفاده از ردیاب مخصوص حمل و نقل حتی امنیت رانندگان نیز افزایش پیدا می‌کند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که با خرید ردیاب آهنربایی نیز شما می‌توانید کار ردیابی لجستیک را انجام دهید البته که ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار می‌دهد اما ردیاب مگنتی یا آهنربایی نصب به مراتب ساده‌تری دارد و معمولا برای افراد محبوب تر است.

ردیاب حمل و نقل

مزایا و کاربردهای ردیاب خودرو با جی پی اس

حفظ امنیت خودرو برای رانندگان در حال حمل بار: امنیت خودروهای حمل بار همواره یک چالش است. ردیاب خودرو با اطلاعات موقعیتی زنده، امکان حفظ امنیت راننده و کالاهای در حال ارسال را فراهم می‌آورد.

دسترسی به موقعیت زنده خودروی حمل بار: در هر لحظه، مدیران می‌توانند از موقعیت لایو و آنلاین خودروها با خبر شوند. این اطلاعات به‌همراه افزایش امنیت، امکان پاسخگویی بهتر به مشتریان را فراهم می‌کند.

اطلاع از سرعت حرکت خودروهای حمل کالا: ردیاب خودرو اطلاعات دقیقی از سرعت حرکت را در اختیار مدیران قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند به تعیین سرعت مجاز حرکت و ارسال هشدار در صورت تخلف کمک کند.

تعیین محدوده حرکت بر هر خودرو: ناوگان‌های حمل و نقل معمولاً محدوده مشخصی برای ارسال کالا تعیین می‌کنند. ردیاب خودرو به مدیر این امکان را می‌دهد تا محدوده حرکت هر ماشین را به دقت در نرم افزار مشخص کند و در صورت تخلف، هشدار دریافت کند.

خاموش کردن خودرو حمل بار از راه دور: این دستگاه به مدیران امکان می‌دهد تا از راه دور خودرو را خاموش کنند و از پیش‌گیری از سرقت و دزدیده شدن آن جلوگیری کنند.

جمع بندی نهایی

با خرید ردیاب خودرو حرفه‌ای لجستیکی یا حمل و نقل، شفافیت در ارسال کالا را بهبود دهید و به مشتریان پاسخگو باشید. این راهکار، به شرکت‌های حمل و نقل امکان می‌دهد تا با اطمینان و کارآمدی بالا، خدمات خود را بهبود دهند و رضایت مشتریان را افزایش دهند.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *