• مقالات مربوط به بخش ردیابی و خودرویی و تمامی محتواهای موجود در بلاگ ردیاب من در راستای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند.

اطلاعات ارائه‌شده در مطالب این وب‌سایت توسط تیم تولید محتوای ردیاب من و بنابر نیاز و جست‌وجوی کاربران وب فارسی گردآوری شده است. هدف از تولید و گردآوری این مطالب صرفا آموزش رایگان به عموم مردم و افزایش آگاهی آنها است.

تیم تولید محتوای ردیاب من به علت فقر محتوا در زمینه ردیابی، همواره در تلاش بوده است که محتوایی دقیق و صحیح منتشر کند؛ با این حال هیچ‌گاه توصیه‌ نمی‌کند که در موارد حساس از اطلاعات موجود در مقالات استفاده شود و در تمامی موارد،‌ در درجه اول کاربران را به مشورت با متخصصان دعوت می‌کند.

توصیه ردیاب من این است که کاربران برای استفاده از محتواهای موجود در وب سایت از متخصصین ردیابی و مشاورین برق و تعمیرات خودرو کمک بگیرند. در غیر این صورت تمامی مسئولیت‌ها برعهده شخص کاربر خواهد بود.

درنهایت وب‌سایت ردیاب من مسئولیت هرگونه استفاده از مطالب موجود در این وب سایت یا هر اقدامی که با تکیه بر مطالب این سایت صورت گرفته و منجر به آسیب، اختلال یا عارضه‌ای شده است را از خود سلب می‌کند.