ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در قم

خرید ردیاب خودرو در قم
4
(4)

در این مقاله شما عزیزان را با قیمت و خرید ردیاب خودرو در قم آشنا می کنیم تا بتوانید از شهرهای دیگر کشور عزیزمان همانند قم اطلاعات خوبی را نسبت به این دستگاه به دست آورید و در راستای خرید ردیاب با اطلاعاتی دقیق اقدام کنید.

با توجه به افزایش قیمت وسایل نقلیه نگهداری و ایمن نگه داشتن آنها امری ضروری و حیاتی به حساب می آید. در همین راستا در جهت افزایش امنیت خودرو و همچنین نظارت و مدیریت دقیق تر نسبت به وسایل نقلیه می توانید از دستگاه کاربردی و حرفه‌ای همانند ردیاب خودرو استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد این دستگاه علاوه بر مسائل امنیتی حس متفاوتی را در راستای نظارت و مدیریت خودرو در شما ایجاد می کند اما این موضوع به چه صورت انجام می شود در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت.

بررسی قیمت ردیاب خودرو در قم

ردیاب خودرو چطور کار می‌‎کند؟

ردیاب خودرو وسیله ای است که با استفاده از آنتن جی پی اس و آنتن جی اس ام اطلاعات را از ماهواره های مکان یاب دریافت و با استفاده از سیم کارت برای کاربران ارسال می کند.

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه به مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو مراجعه فرمایید.

معمولا به ردیاب خودرو، جی پی اس ماشین نیز گفته می شود برای همین اگر در بازار این اسم را شنیدید تعجب نکنید.

پس از بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در قم چه امکاناتی در اختیارمان قرار می‌گیرد؟

معمولا ردیاب‌ها مدل‌های متنوعی دارند و امکانات آنها در هر مدلی متفاوت است اما در برخی مسائل پایه‌ای معمولا با یکدیگر مشابه هستند.
ما در ادامه لیست امکاناتی که یک ردیاب حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد را ذکر می‌کنیم:

1. هشدار خاموش و روشن شدن خودرو از راه دور که شما را از باز شدن سوئیچ یا بستن آن مطلع می‌کند.

2. هشدار سرقت باتری خودرو.

3. هشدار سرقت ردیاب خودرو.

4. یادآوری سرویس‌های دوره ای خودرو.

5. نمایش موقعیت مکانی دقیق خودرو.

6. ارائه تاریخچه مسیر خودرو.

7. ارائه گزارشاتی مهم همانند توقفات، کاردرجا و …

8. بررسی ولتاژ لحظه ای خودرو.

9. بررسی سرعت لحظه ای خودرو.

10. هشدار ترمز ناگهانی یا رانندگی غیر استاندارد.

11. هشدار حمل با جرثقیل و بکسل شدن خودرو.

12. و بسیاری امکانات دیگر…

توصیه می‌کنیم جهت اطلاعات بیشتر حتما صفحات پک حرفه ای ردیاب من که در آن از ردیاب تلتونیکا FMB920 استفاده شده است و پک پایه ردیاب من را بررسی فرمایید.

ردیاب خودرو در قم

ردیاب‌های خودرویی به چند مدل تقسیم می‌شوند:

ردیاب‌های خودرویی با توجه به کاربری که دارند در ابتدا به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شدند اما مدتی بعد دستگاه‌های آفلاین تقریبا از رده خارج شده و در حال حاضر بیشتر از ردیاب‌های آنلاین استفاده می‌شود.

ردیاب‌های آنلاین موجود در وب سایت ردیاب من شامل دسته ‌های زیر می‌شود:

ردیاب خودرو سیمی و ماهواره‌ای : متداول‌ترین نوع ردیاب‌ها هستند که در اکثر خودروها استفاده می‌شوند و امکانات عالی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

ردیاب آهنربایی : از این مدل ردیاب علاوه بر استفاده خودرو استفاده‌هایی همچون ردیابی اموال، کانتینر و … نیز دارد. نصب این مدل ردیاب‌ها بسیار ساده است و با آهنربا به قسمت فلزی اجسام بسیار محکم می‌چسبند. به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردارند.

ردیاب شخصی : معمولا ردیاب‌های شخصی برای ردیابی اشخاص، حیوانات خانگی و … استفاده می‌شود اما کاربردهای محدودی برای خودروها نیز دارند.

این ردیاب‌ها را به صورت مفصل در قسمت خرید هر کدام و همچنین بلاگ ردیاب من مورد بررسی قرار داده ایم که توصیه می‌کنیم از این مقالات کاربردی به راحتی عبور نفرمایید و استفاده لازم را ببرید.

ویژگی‌های یک شرکت مناسب جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در قم

به صورت کلی جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در قم باید موارد زیر را مد نظر قرار داد و سپس نسبت به خرید اقدام کرد:

1- از شرکتی با تجربه چند ساله در این زمینه فعالیت خرید کنید، زیرا شرکت‌های با اصالت و با تجربه با توجه به معتبر بودنشان در بازار امکاناتی متفاوت‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهند و در راستای جلب رضایت مشتریان نهایت تلاش را می‌برند. همچنین این شرکت‌ها خدمات متفاوت‌تری را در اختیار کاربران خودرو قرار می‌دهند.

2- وب سایت فروشنده را مورد بررسی قرار دهید، یک وب سایت حرفه ای دارای صفحات معتبر با اطلاعاتی ارزشمند در راستای شفاف سازی برای مشتریان است که با این حرکت منجر به خریدی آسوده تر و مطمئن تر برای مشتریان می‌شود.

3- فروشنده از دستگاه‌های معتبر و با اصالت همچون تلتونیکا ، کانکاکس و … استفاده کند.

4- شرکت ارائه دهنده خدمات دارای اپلیکیشن ردیابی و پنل وب ردیابی باشد تا شما بتوانید از امکانات آنها کمال استفاده را ببرید. دقت داشته باشید اپلیکیشن آنها دارای امکانات کاربردی باشد و از سرورهای مطمئنی پشتیبانی کند تا قطعی‌ها به حداقل خود برسد.

5- خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات یکی از مهم‌ترین موضوعات است که شرکت ارائه دهنده محصولات باید دستگاه‌ها را با گارانتی مطمئن و خدماتی دقیق پس از فروش تقدیم مشتریان خود کند.

ردیاب من در قم

مزایای خرید ردیاب خودرو در قم

فناوری ردیابی جی پی اس روشی جدید و حرفه‌ای برای تمامی کاربران ایجاد کرده است که با استفاده از آن می‌توانند با خیالی آسوده به مدیریت وسایل نقلیه بپردازند. برخی از مزایای خرید ردیاب خودرو در قم به شرح زیر است:

افزایش امنیت خودرو

یکی از مزیت های اصلی استفاده از ردیاب GPS برای خودروی شما افزایش امنیت آن است. از ردیاب های GPS در شهر قم می توان برای بررسی و پیگیری موقعیت مکانی خودرو استفاده کرد. اگر خودرو شما به سرقت رفته باشد، شخصی قصد حرکت دادن آن را داشته باشد، خودرو خاموش یا روشن شود و … تمام این موارد از طریق ردیاب به کاربر اطلاع رسانی می‌شود.

اطلاعات موقعیت و وضعیت لحظه‌ای خودرو

یکی دیگر از مزایای خرید ردیاب خودرو در شهر قم این است که می توانید اطلاعات موقعیت مکانی را در زمان واقعی دریافت کرده و مورد بررسی قرار دهید. اگر می‌خواهید ماشین خود را در یک پارکینگ شلوغ پیدا کنید یا اگر می‌خواهید در یک منطقه جدید خودرو را پارک کنید، با استفاده از ردیاب خودرو می‌توانید به راحتی موقعیت خودرو را به صورت لحظه‌ای مورد بررسی قرار دهید. برخی از مدیران کسب و کار از این قابلیت برای وسایل نقلیه خود استفاده می‌کنند و با این کار امنیت را تا حدود بسیار زیادی بالا می‌برند.

کاهش مصرف سوخت خودرو

با خرید ردیاب و بررسی مسیرها معمولا سعی می‌کنید از آن پس، مسیرهای بهتری را جایگزین کنید و به همین دلیل در مصرف سوخت خودرو شما صرفه جویی می‌شود.

تعمیر و نگهداری خودرو

از ردیاب های GPS نیز می توان برای بهبود تعمیر و نگهداری ماشین استفاده کرد. با نظارت بر عملکرد موتور خودرو و سایر سیستم‌ها، می‌توانید مشکلات بالقوه را قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی در خودرو شناسایی کنید. ردیاب خودرو در قم می تواند به شما کمک کند تا از تعمیرات پرهزینه جلوگیری کنید و خودروی خود را روان و سالم نگه دارید. همچنین از ردیاب می توان برای ردیابی مسافت پیموده شده خودروی استفاده کرد که این مسئله می‌تواند برای برنامه ریزی کارهای تعمیر و نگهداری منظم خودرو همانند تعویض روغن و دیگر مسائل دوره‌ای خودرو استفاده کرد.

افزایش ایمنی در خودرو

یکی دیگر از مزایای استفاده از ردیاب جی پی اس برای خودروی شما افزایش ایمنی است. از ردیاب‌های GPS می‌توان برای تنظیم هشدارهای سرعت خودرو استفاده کرد، در صورت تجاوز سرعت خودرو ردیاب با استفاده از پیامک یا ناتیف به شما اطلاع می‌دهد. اگر در خانواده خود رانندگان جوانی دارید یا اگر نگران عادات رانندگی خود هستید، ردیاب می تواند مفید باشد. همچنین از ردیاب می‌توان برای تنظیم هشدارهای SOS استفاده کرد، که کاربران در صورت تصادف به خدمات اضطراری اطلاع می‌دهند استفاده کرد.

آرامش خاطر در انتها

در نهایت، یکی از بزرگترین مزیت های خرید ردیاب خودرو، آرامش خاطر است. دانستن اینکه می‌توانید به راحتی مکان خودروی خود را در هر زمانی پیدا کنید، می‌تواند کمک بزرگی باشد، به خصوص اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که نیاز به بررسی بیشتر خودرو دارد. ردیاب می‌تواند برای مشاغلی که نیاز به نظارت بر ناوگان خود دارند مفید باشد. با استفاده از ردیاب جی پی اس، می توانید با آگاهی از وضعیت خودروی خود، آرامش خاطر داشته باشید

شرکت ردیاب من به چه صورت در قم خدمات می‌دهد

شرکت ردیاب من با تجربه ده ساله مدیران خود در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان در خدمت تمامی شهرهای عزیز کشورمان همچون قم دوست داشتنی است.

شما می‌توانید سخت افزار ردیاب خود را پس از بررسی در وب سایت با تماس و استفاده از مشاوره رایگان ردیاب من تهیه کنید.

دستگاه‌ها با استفاده از شرکت‌های معتبر حمل و نقل به صورت روزانه برای مشتریان ارسال می‌شود.

در مسیر نصب شما را کاملا راهنمایی و در صورت امکان شما را به عاملین نصب معرفی می‌کنیم. هم چنین پاسخگوی سوالات فنی و فروشی شما از طریق تماس، ایمیل و واتساپ هستیم.

اپلیکیشن و سامانه وب حرفه‌ای جهت استفاده تقدیم شما بزرگواران می‌شود.

تمامی محصولات ردیاب من دارای گارانتی تعویض معتبر هستند پس با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

سخت افزارهای موجود در وب سایت ردیاب من از بهترین و پرفروش ترین ردیاب‌های موجود در بازار هستند.

بهترین شرکت برای ارائه خدمات ردیابی در قم؟

برای بررسی بهترین شرکت در خصوص ارائه خدمات بهترین کار این است که تجربه، گارانتی، برند محصولات، خدمات پس از فروش و موارد این چنینی که به صورت کامل در وب سایت توضیح داده‌ایم را در ابتدا مورد بررسی قرار دهید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

چطور بهترین ردیاب را در قم بخریم؟

توصیه ما این است که قبل از خرید حتما از مشاوره‌های تیمی با تجربه استفاده کنید زیرا در بازار تنوع کالا بسیار زیاد است. ( برای آشنایی بیشتر محصولات وب سایت ردیاب من را بررسی فرمایید.)

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. شمارش آرا: 4

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *