ردیاب

چطور بسته‌های پستی و ارسالی مهم را ردیابی کنیم؟

5
(2)

یکی از مهم‌ترین مسائل برای شرکت‌های پستی و ارسال بار این است که بتوانند محصولات مهم و ارزشمند را ردیابی کنند تا با صحت و سلامت به دست صاحبین خود برسند و با توجه به اینکه شرکت‌های حمل بار هر روز در حال پیشرفت و توسعه هستند این مورد بیش از پیش مهم شده است.

مخصوصا پس از کرونا و عادت مردم به دورکاری، ارسال بار و کالا برای مردم عادی نیز مهم شده است و امکان دارد بخواهند به صورت روزانه خرید‌های متفاوتی داشته باشند و همچنین خریدهای خود را از راه دور مورد بررسی قرار دهند که محصول در حال حاضر در کجای مسیر است و وضعیت آن به چه صورت است.

این موضوع را می‌توان با استفاده از ردیابی مرسولات پستی برطرف کرد اما اینکه چطور ردیابی مرسولات پستی را انجام دهیم موضوع داغ این مقاله است پس با ما همراه باشید.

چالش‌هایی که در مرسولات پستی وجود دارد

در ابتدا برخی چالش‌های شرکت‌های ارسال بار را بررسی می‌کنیم و به این می‌پردازیم که چرا باید از ردیاب استفاده کنند.

چالش‌ها:

1- برخی اجناس ارزشمند در زمان ارسال برای گیرنده و فرستنده بسیار دغدغه ساز هستند و حفظ امنیت آنها در وهله اول در اولویت قرار دارد.

2- دیگر چالش ارسال کنندگان بار بررسی رفتار راننده است و اینکه در طول مسیر با احتیاط براند و مراقب خود و مرسولات باشد.

3- بررسی زمان تقریبی رسیدن بار به مقصد.

4- بررسی تاریخچه مسیر بار و همچنین بررسی جایگاه لجظه‌ای بار در طول مسیر.

5- دریافت هشدارهایی مهم در صورت رخ دادن اتفاق برای بار.

و…

همانطور که ملاحضه می‌فرمایید، موارد زیادی وجود دارد که مدیریت و بررسی بار در طول مسیر را ضروری می‌کند اما برای حل این مسائل و عبور از این چالش‌ها پیشنهادی عالی نیز در ادامه برای شما داریم.

چگونه امنیت بسته‌های ارسالی و پستی را بالا ببریم؟

بهترین راه‌کار در این شرایط برای شرکت‌های ارسال محصولات پستی استفاده از ردیاب است. ردیاب تقریبا می‌تواند اکثر مسائل را حل کند و امنیت بار را بالا ببرد.

چطور بسته‌های مهم ارسالی و پستی را ردیابی کنیم؟

ردیابی محصولات چند قسمت دارد در ابتدا شما باید با خرید ردیاب خودرو یا خرید ردیاب شخصی یا خرید ردیاب آهنربایی، سخت افزاری داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن مرسولات را ردیابی کنید.

در مرحله بعد شما نیاز به یک اپلیکیشن ردیابی دارید تا بتوانید با استفاده از آن مسیر ردیاب، توقف‌ها، امنیت و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

اپلیکیشن ردیابی و سامانه وب ردیابی معمولا با برقراری ارتباط با ردیاب اطلاعات دقیقی را از ردیاب به دست می‌آورد و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

محصولات پیشنهادی ردیاب من در راستای ردیابی

1- اگر به دنبال ردیابی راننده خودرو و بررسی ایمنی کلیه بارها و خودرو ارسال بار هستید به شما ردیاب‌های خودرویی که در محصولات ردیاب من موجود است را توصیه می‌کنیم. به طور مثال ردیاب تلتونیکا FMB920 می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.

2- اگر به دنبال بررسی بار به صورت تکی هستید می‌توانید از ردیاب‌های شخصی همانند ردیاب تلتونیکا TMT250 و ردیاب‌های آهنربایی همانند ردیاب مگنتی UM660 استفاده کنید. این ردیاب‌ها دارای باتری داخلی هستند و نیاز به نصب ندارند و به صورت دقیق در راستای ردیابی شما را یاری می‌کنند.

دقت داشته باشید استفاده از این امکانات انگیزه مشتریان شما را برای استفاده بیشتر از خدمات شما بالا می‌برد.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *