ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در مشهد

خرید ردیاب خودرو در مشهد
5
(19)

اگر قصد اطلاع یافتن از قیمت و خرید ردیاب خودرو در مشهد را دارید و یا قرار است برای خرید آن اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه باشید. تامین امنیت خودرو از مواردی است که باید مورد توجه ویژه‌‌ی افراد قرار بگیرد. امروزه که آمار سرقت خودرو رو به افزایش است، استفاده از یک سیستم امنیتی مناسب برای خودرو می‌تواند بسیاری از نگرانی‌های شما را برطرف کند و یکی از این سیستم‌ها، ردیاب خودرو است.

خرید ردیاب خودرو در خراسان رضوی

ردیاب خودرو چیست و چگونه عمل می‌کند؟

هر سخت افزاری که جهت ردیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد، علی الخصوص ردیاب‌های خودرو، برای مشخص کردن وضعیت مکانی خودرو از شبکه‌ی GNSS استفاده می‌کنند. این شبکه شامل طیف گسترده‌ای از ماهواره‌هاست که با استفاده از سیگنال‌های مایکروویو اطلاعات مربوط به مکان خودرو، سرعت اتومبیل و… را ارائه می‌کند. این اطلاعات به وسیله‌ی آنتن مخابراتی ردیاب و با کمک یک سیم‌ کارت به سرور فرستاده می‌شود. با کمک ردیاب می‌توانید در هر زمانی، از موقعیت خودروی خود باخبر شوید.

در مورد چگونگی عملکرد ردیاب‌ها باید گفت که این سیستم‌ها اطلاعات مد نظر را عموما به وسیله‌ی GPS یا GNSS دریافت کرده و در حافظه‌ی داخلی خود ذخیره می‌کنند. بعد از این، براساس آنچه کاربر به تنظیمات ردیاب اعمال کرده باشد، اطلاعات را توسط یک سیم کارت و GPRS به سوی نرم افزار یا سامانه ردیابی ارسال می‌کنند. درصورت نبود اپلیکیشن یا سامانه، اطلاعات از طریق پیام کوتاه هم به کاربر ارسال خواهند شد که البته محدودیت‌هایی دارد.

در کل می‌توان ردیاب‌ها را براساس عملکرد به دو دسته‌ی آفلاين و آنلاین تقسیم بندی کرد؛ به این صورت که ردیاب‌های آنلاین اطلاعات را در هر زمان، بلافاصله پس از ذخیره به کاربر ارسال می‌کنند. اما ردیاب‌های آفلاین از سیم کارت استفاده نمی‌کنند و برای آگاهی از اطلاعات باید حافظه‌ی آن‌ها را به کامپیوتر متصل کنید. اگر قصد اطلاع یافتن از قیمت ردیاب خودرو در مشهد را دارید و می‌خواهید به خرید ردیاب خودرو در مشهد اقدام کنید، خوب است بدانید که ردیاب‌های آنلاین با وجود قیمت بالاتر، اما امکانات بیشتری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. امکاناتی همچون نمایش قطع و وصل شدن برق خودرو، هشدار باز شدن در اتومبیل، هشدار درباره‌ی سرقت قطعات خودرو و… که وجود یا عدم وجود هریک از آن‌ها در قیمت و خرید ردیاب خودرو در مشهد موثر خواهند بود.

قیمت ردیاب خودرو در مشهد

ردیاب خودرو یا GPS؟

پیش از این ذکر کردیم که ردیاب‌ها با استفاده از GNSS که شامل تعداد زیادی ماهواره است، اطلاعات را ارسال می‌کنند. GPS یکی از این ماهواره‌ها است که به آمریکا تعلق دارد که در ابتدای ساخت کاربردی نظامی داشته، اما بعدها توسعه یافته و کابردهای بیشتری پیدا کرده است. از آنجا که استفاده از این ماهواره در ردیابی خودرو، نسبت به سایر ماهواره‌ها متداول‌تر بوده است، امروزه خیلی از افراد به ردیاب خودرو، GPS نیز می‌گویند. از نکاتی که بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد تاثیر گذار است، استفاده‌ی سیستم‌ها از چند ماهواره است؛ برخی سیستم‌ها فقط از GPS برای ردیابی استفاده می‌کنند و برخی دیگر از تمام ماهواره‌ها را. پبشنهاد ما به شما انتخاب ردیابی با تعداد ماهواره‌های بیشتر است. توصیه می‌شود مقاله راهنمایی خرید ردیاب خودرو را مطالعه فرمایید.

دلایل استفاده از ردیاب خودرو چیست؟

استفاده از ردیاب‌ها فواید زیادی دارد که حفظ امنیت ماشین یکی از آن‌ها است؛ ردیاب‌ها به شما امکان مدیریت بهتر خودرو یا اتومبیلتان را می‌بخشند، باوجود آن‌ها می‌توانید بهترین مسیر تردد را انتخاب کنید، نسبت به تعویض روغن، تسمه و سایر اجزای خودرو مدیریت خوبی داشته باشید و حتی هزینه و مصرف سوخت خودرو را پایین بیاورید. با وجود ردیاب‌ خودرو حتی اگر اتومبیل‌ شما دزدیده شود، به راحتی می‌توانید از مکان آن باخبر شوید. هرچند که بعضی ردیاب‌ها حتی این امکان را به کاربران می‌دهند که در زمان باز شدن درب اتومبیل نیز متوجه شوند.

ردیاب خودرو در مشهد فروش

انواع ردیاب خودرو

در این بخش اطلاعات جامعی را برای خرید ردیاب خودرو در مشهد در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید با آگاهی نسبت به تهیه‌ی آن اقدام نمایید. علاوه بر آفلاین یا آنلاین بودن ردیاب، این سیستم‌ها به انواع دیگری نیز تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • ردیاب‌های آهنربایی : این ردیاب‌ها را می‌توان در اندازه‌های مختلف در انواع ماشین‌های سبک یا سنگین به کار برد. ردیاب‌های آهنربایی مانند دیگر انواع ردیاب‌ها، از جی‌پی‌اس برای دریافت اطلاعات استفاده می‌کنند و این اطلاعات را به صورت افلاین در اختیار کاربر قرار می‌دهند. ردیاب‌های آهنربایی از بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و هوا و رطوبت ساخته شده‌اند و با کمک آن‌ها می‌توان سرعت اتومبیل را ثبت کرد. دیگر فواید این ردیاب عبارت است از : قابل حمل بودن، وجود باتری داخلی و توانایی ذخیره‌ی شارژ و شارژ مجدد، وجود آنتن داخلی و دقت بالا در ردیابی و حاقیت آهنربایی قوی که باعث می‌شود ردیاب حتی در بدترین شرایط هم از ماشین کنده نشود. مقاله ای تحت عنوان ردیاب آهنربایی در مشهد نیز برای شما تولید شده است که توصیه می‌کنیم بررسی بفرمایید.
  • ردیاب پلاگی : این نوع از ردیاب‌ها با استفاده از OBDII به خودرو متصل شده همانند ردیاب OBD تلتونیکا و از باتری ماشین تغذیه می‌کنند . با این ویژگی شما هیج گاه نگران خاموش شدن آن نخواهید بود. این ردیاب‌ها اطلاعات مفید و کاربردی را به موقع به کاربر می‌رسانند اما کاملا در دید افراد نصب می‌شوند و نمی‌توان آن را از سارقین پنهان کرد. حتما هنگام استفاده از آن‌ها باید حجم باتری خودرو را چک کنید تا فشار بیش از حد به آن وارد نشود.
  • ردیاب سیمی : این ردیاب‌ها پر استفاده‌ترین مدل ردیاب‌های خودرو هستند که با یک سیم به صورت مستقیم به باتری متصل شده و از آن انرژی دریافت می‌کنند همانند ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 و ردیاب خودرو کوبان . این ردیاب علاوه براین باتری داخلی نیز دارد، بنابراین درصورت قطع شدن باتری ماشین می‌تواند از ذخیره‌ی خود استفاده کند و چند ساعت روشن باقی بماند. اگر قصد خرید ردیاب خودرو در مشهد را دارید، توصیه‌ی ما به شما این است که از ردیاب‌های سیمی استفاده نمایید چرا که نسبت به مدل‌های دیگر کاربردی‌تر است.

حتما قبل از خرید از مشاوره‌های تیم ردیاب من استفاده کنید و با ما در ارتباط باشید.

علاوه براین‌ها، ردیاب‌های شخصی نیز وجود دارند که البته نسبت به دیگر ردیاب‌ها امکاناتشان محدودتر است و استفاده از آن‌ها به هدفتان از خرید ردیاب برمی‌گردد.

خرید عمده ردیاب خودرو در مشهد

ویژگی‌های موثر بر قیمت و خرید ردیاب خودرو در مشهد

پیش از هرچیز توجه نمایید تا ردیاب مدنظرتان تولید یک شرکت معتبر و به نام در بازار جهانی باشد؛ چرا که شرکت‌های معتبر باید گواهينامه و تاییدیه‌های بین المللی زیادی داشته باشند تا بتوانند رضایت کاربران را جلب کنند، همچنین تا حد زیادی از اعتبار برند خود محافظت کرده و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کنند. از دیگر مواردی که هنگام خرید ردیاب خودرو در مشهد باید به آن توجه کنید، گارانتی یا ضمانت نامه‌ی محصول است که به نوعی تعهد فروشنده را نشان می‌دهد. خدمات پس از فروش و پاسخگویی به نیاز مخاطب نیز از مواردی هستند که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بدهید.

ردیاب را براساس نیازتان تهیه کنید، قطعا ردیابی که روی کامیون نصب می‌شود با ردیاب خودروی شخصی تفاوت‌هایی دارد. اگر هدفتان از خرید ردیاب حفظ امنیت است، ردیاب مد نظر باید کوچک باشد و آنتن داخلی داشته باشد، یا اگر هدفتان نظارت بر ناوگان است، باید به خروجی‌های ردیاب توجه ویژه‌ای داشته باشید.

از دیگر فاکتورهایی که هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید، قطع برق خودرو توسط سیم متصل به رله قطع کن است. ردیاب‌ خودرو می‌توانید با ارسال پیام به شما، ابن امکان را فراهم کند تا بتوانید برق ماشین را در صورت به سرقت رفتن آن، از راه دور قطع کنید.

باتری خارجی ردیاب از دیگر مواردی است که بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد تاثیرگذار است و باید به آن توجه کنید. اگر برق خودرو قطع شده باشد، این باتری ردیاب را روشن نگه می‌دارد تا ردیاب بتواند همچنان به ذخیره‌ی اطلاعات بپردازد. مثلا اگر برق و باتری خودرو توسط سارقین قطع شود، ردیاب با کمک باتری خودش به شما اطلاع می‌دهد و همچنان روشن می‌ماند. ردیابی که می‌خرید باید حافظه‌ی خارجی داشته باشد تا درصورت قطع آنتن، اطلاعات را ذخیره کرده و بعدا برای شما ارسال کند.

حتما به این مورد توجه داشته باشید که ردیاب باید سیستم اعلام سرقت و بکسل داشته باشد تا اگر خودروی شما دزدیده شد، از طریق پیام به سرعت باخبر شوید و یا اگر به دلایلی دیگر توسط جرثقیل جابه‌جا شد، مطلع شوید. از دیگر ویژگی‌ها، ویژگی‌ درخواست کمک در هنگام تصادف و آسیب به ماشین است. اگر ماشین دچار حادثه شود و سرنشینان تصادف کنند، ردیاب این مساله را تشخیص داده و به شماره‌ای که در تنظیمات آن برای موارد اضطراری ذخیره شده، اطلاع می‌دهد. قاب ردیاب بهتر ضد آب و ضد گرد و غبار باشد، به همین خاطر بهتر است از ردیاب‌های دارای IP53، IP54 و IP67 استفاده کنید که به ترتیب ضد گرد و غبار و ضد آب هستند.

مسئله‌ی مورد توجه دیگر، مدت زمان هماهنگ شدن آنتن مکان یابی دستگاه،  GPS یا GNSS   است. ردیاب‌های حرفه‌ای حتی در کمتر از 60 ثانیه هم می‌توانند آنتن‌های مکان یابی را هماهنگ و ثابت کنند. البته توجه به این نکته ضروری است که نصب ردیاب زیر سقف خودرو می‌تواند سرعت هماهنگی آنتن را کاهش بدهد. برخی ردیاب‌ها با استفاده از فناوری LBS یا فناوری AGPS ،درصورت متصل نشدن آنتن‌ها به ماهواره، با استفاده از آنتن‌های مخابراتی مکان یاب خود را تنظیم کرده و اطلاعات مکانی را ارسال می‌کنند. به هر حال در این صورت طبیعی است که دقت ردیاب ماهواره‌ای خودرو را نداشته باشند.

بهتر است ردیابی را انتخاب کنید که از پیام کوتاه پشتیبانی می‌کند. اگر به هر دلیلی، ردیاب از جی‌پی‌آر‌اس پشتیبانی نکرد، باید با کمک پیامک اطلاعات به کاربر ارسال شود. امروزه اما اکثر ردیاب‌ها از این قابلیت برخوردارند و می‌توان حتی با کمک پیامک آن‌ها را تنظیم هم کرد. برخی دیگر از ردیاب‌ها با استفاده از کامپیوتر هم تنظیم می‌شوند که فواید دیگری هم دارد.

ردیاب‌ها باید بتوانند هشدارهای مهمی چون سرعت غیرمجاز، ورود یا خروج از محیط جغرافیایی مشخص شده و مواردی از این دست را به اطلاع کاربر برسانند، که این مساله نیز بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد تاثیر گذار خواهد بود. ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از بلوتوث یا دو سیم کارت همزمان هم در برخی ردیاب‌ها یافت می‌شود که چندان اساسی نیست اما بر حسب نیاز شما می‌تواند مهم و قابل توجه باشد.

معرفی چند ردیاب مناسب و معتبر در مشهد

ردیاب‌های تلتونیکا ( FMB920 ) :  این ردیاب‌ها کمی بیشتر از سایر ردیاب‌ها، مانند ردیاب‌های آهنربایی، قیمت دارند. این برند، یعنی برند تلتونیکا، یک برند معتبر و مطرح اروپایی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کنند و به همین مساله نیزه شهرت دارند. ویژگی مهم و مطلوب این کمپانی آن است که مدام برای ردیاب به روز رسانی ارائه می‌کنند تا سیستم شما با آپشن‌های به روز عمل کند. سنسورهای این ردیاب به لرزش، سرعت زیاد، رانندگی نابهنجار، شتاب ناگهانی و زیاد، ترمز ناگهانی و… حساسیت دارند.

 علاو بر موارد گفته شده، این ردیاب‌ها مواردی از قبیل هشدار برای خاموش و روشن شدن اتومبیل را نیز پشتیبانی می‌کنند. دقت بالای ردیاب‌های تلتونیکا مدیون استفاده‌ی آن از چند ماهواره برای ردیابی است که باعث می‌شود حساسیت بیشتری داشته و جزییات را بهتر ثبت و ذخیره کند. این ردیاب را می‌توان روی انواع وسایل نقلیه، برای مثال حتی روی موتور نیز نصب کرد. ردیاب تلتونیکا به دلیل تکنولوژی قدیمی‌تری که نسبت به نمونه‌های قبلی دارد، شناخته شده‌تر نیز هست و موارد استفاده‌ی آن توسط افراد بیشتر است.

ردیاب‌های کوبان و کانکاکس : این محصولات نیز از ردیاب‌های مطرح و شناخته شده در بازار و ساخت کشور چین هستند که محبوبیت خوبی میان مردم دارند. این ردیاب‌ها از دو شبکه‌ی ماهواره‌ایی GSM و GPRS جهت دریافت اطلاعات موقعیت مکانی و زمانی استفاده می‌کنند. برخی تولیدات این برندها در برابر گرد و غبار یا آب مقاوم هستند و مانند ردیابی که پیش از این معرفی کردیم، سنسورهایی حساس به لرزش، سرعت زیاد و… دارند. علاوه براین، امکان تنظیم شدن با استفاده از پیامک را دارند و حتی در صورت ضربه خوردن یا خاموش و روشن شدن اتومبیل نیز هشدار ارسال می‌کنند.

جمع بندی قیمت و خرید ردیاب خودرو در مشهد

در این مقاله سعی کردیم الزام خرید ردیاب خودرو در مشهد را بازگو کنیم و مواردی که بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد موثر است را بررسی کنیم. در مجموع می‌توان گفت، اگر می‌خواهید اتومبیل خود را بهتر مدیریت کنید و بر آن نظارت داشته باشید، استفاده از یک ردیاب بهترین و موثرترین کار است. استفاده از یک دزدگیر در کنار ردیاب می‌تواند تجربه‌ی بهتری درخصوص حفظ امنیت خودرو در اختیار شما قرار بدهد، اما خوب است بدانید که ردیاب عملکرد بهتر و گسترده‌تری نسبت به دزدگیر دارد.

بنا بر تمام موارد ذکر شده، بهتر است پیش از خرید ردیاب، مواردی که مد نظرتان است را بررسی کنید و براساس نیاز خود اقدام به تهیه‌ی ردیاب کنید. چرا که ویژگی‌های نام برده شده و آپشن‌های مطرح شده می‌توانند بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد موثر باشند. بنابراین باید نسبت به هزینه‌ای که قرار است پرداخت کنید، حساسیت داشته باشید. امیدواریم مطالب گفته شده، مفید و کاربردی بوده و راهنمای خوبی برای اگاهی یافتن از موارد مهم و موثر در خرید و قیمت ردیاب‌ خودرو در مشهد باشند.

 

قیمت ردیاب خودرو در مشهد به چه صورت است؟

با توجه به تنوع زیاد در مدل‌های متفاوت نمی‌شود قیمت مشخصی برای این مورد تعیین کرد اما می‌توانید از مشاوره پیش خرید ما به صورت رایگان استفاده کنید.

بهترین مدل ردیاب برای خودروهای شخصی و موتور سیکلت در مشهد چیست؟

معمولا ما ردیاب‌های سیمی و ردیاب‌های پیشرفته را پیشنهاد می‌دهیم که امکانات بسیار زیادی در کنار ردیابی به شما می‌دهند.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 19

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *