ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب آهنربایی در مشهد

4.9
(17)

امنیت خودرو همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان آن‌ها است و مهم نیست که چقدر خودروی شما پیشرفته است زیرا نمی‌توان همیشه روی سیستم امنیت پیش‌فرض آن‌ها حساب کرد. یکی از انواع ردیاب‌هایی که در این زمینه به شما کمک می‌کند نوع مغناطیسی یا آهنربایی است که اخیراً با استقبال زیادی هم روبرو بوده است. قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد برای علاقه‌مندانی که به دنبال خرید این محصول هستند در مقاله پیش رو وجود دارد و همچنین توضیحات کاملی نیز راجع به این محصول و انواع آن وجود دارد.

بررسی قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد

چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

افراد زیادی برای بالابردن امنیت خودروی خود در مقابل سرقت گاهی هزینه‌های سنگینی را هم متقبل می‌شوند که نشان می‌دهد این موضوع چقدر اهمیت دارد. نمی‌توان انتظار داشت که یک خودرو همه‌چیزتمام باشد و بهترین سیستم امنیتی برای روی آن نصب شده باشد. حتی بهترین شرکت‌های خودروسازی هم برای فروش محصولات بیشتر همه چیز خود را یک جا ارائه نمی‌کنند مگر اینکه هزینه آن را دریافت کنند. استفاده از انواع ردیابی می‌تواند به شما در جهت‌یابی و بالابردن امنیت خودرو کمک کند و در صورت سرقت به‌راحتی آن را پیدا کنید.

در میان انواع مختلف، نوع ردیاب آهنربایی که نام‌هایی مثل مغناطیسی هم دارد به دلیل مزیت‌های زیادی که دارد با استقبال زیادی روبرو شده و خریداران نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم آن را خریداری می‌کنند. این ردیاب با استفاده از نیروی مغناطیسی به بدنه یا قسمت داخلی خودرو متصل می‌شود و با سیستم GPS به‌صورت 24 ساعته به شما موقعیت مکانی را گزارش می‌دهد. همچنین امکان کنترل با استفاده از تلفن همراه هم وجود دارد که این موضوع در ادامه بیشتر توضیح داده می‌شود.

توجه کنید برای استفاده باید از سیم‌کارت استفاده کنید و هر نوعی که باشد مهم نیست و اگر قرار است مسیری که ردیابی می‌کنید خارج از کشور باشد بازهم جای نگرانی نیست زیرا تنها کار یکه باید انجام دهید تعویض سیم‌کارت و استفاده از یک نوع دیگر است. سیم‌کارت باعث می‌شود که نیازی به کابل نباید و از شر سیم‌کشی‌های در هم و خسته‌کننده در خودرو راحت می‌شوید. دیگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که این وسیله را به قسمتی از خودرو بچسبانید.

خرید ردیاب آهنربایی خراسان رضوی

مزیت‌های استفاده | قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد

اکنون می‌دانید این نوع ردیاب‌ها به چه شکل کار می‌کنند اما مزیت‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود از انواع دیگر متمایز شوند.

اول از هر چیز شارژدهی بالا است که بسته به نوع آن می‌تواند از دوهفته تا دو ماه دوام داشته باشد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید بر روی همه چیز نظارت کنید یعنی خودروی شما درحال حاضر کجاست، به چه سمتی حرکت می‌کند و تابه‌حال چه مسیری را پیموده است. به‌عبارت‌دیگر، تاریخچه نیز در این دستگاه ذخیره می‌شود و برخی مدل‌ها تا 3 سال هم قابلیت ذخیره‌سازی این اطلاعات را دارند.

با وجود این توضیحات حتماً متوجه شده‌اید که کاربر آن‌ها تنها محدود به امینت در برابر سرقت نیست بلکه شرکت‌های زیادی که در زمینه حمل‌ونقل و باربری فعالیت می‌کنند از آن‌ها استفاده می‌کنند تا همه چیز را تحت نظارت داشته باشند به همین دلیل در ردیابی اموال نیز گره گشا هستند. این ردیاب‌ها به سنسور ضربه نیز مجهز هستند تا درصورتی‌که ضربه‌ای به آن‌ها وارد شود متوجه شوید. همچنین باید بدانید که قدرت آهنرباهای موجود بسیار زیاد است و در مقابل انواع لرزش و ضربه مقاومت می‌کند و دستگاه نیز از خودرو جدا نخواهد شد حتی اگر با شدیدترین تکان‌ها روبرو شود.

مزیت دیگر بدنه مقاوم آن‌ها است. از آن جا که این ردیاب در محیطی نصب می‌شود که دما به‌صورت مداوم تغییر می‌کند و در معرض باد، رطوبت، خشکی و مواد مختلف است باید استحکام و دوام زیادی داشته باشد زیرا زودتر این موارد زودتر از چیزی که فکر می‌کنید باعث مستهلک شدن اجسام می‌شوند. خوشبختانه این ردیاب‌ها در برابر چنین آسیب‌هایی ایمن هستند و عمر زیادی دارند. همچنین قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد در برابر امکاناتی که دارد به‌صرفه و اقتصادی است.

دلیل دیگر استفاده از آن‌ها این است که بر روی هر خودرویی قابلیت نصب دارند یعنی مهم نیست خودروی شما سواری، اتوبوس یا حتی تریلر کشنده است زیرا می‌توانید از آن استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیش از خرید به نوع استفاده دقت کنید و بر اساس آن و نوع خودروی خود تهیه کنید.

نکته مثبت دیگر این است که می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود و نصب اپلیکیشن مخصوص، به‌صورت تمام‌وقت همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید و این برنامه‌های برای انواع سیستم‌عامل‌های تلفن‌های هوشمند در دسترس هستند و از این بابت نگران چیزی نباشید.

 می‌توانید هشدارهای مختلفی نیز تنظیم کنید یعنی اگر برای مثال خودرو با سرعتی بیش از مقدار تعیین شده حرکت کرد، از مسیر تعیین شده خارج شد و یا حتی دستگاه از بدنه خودرو جدا شد برای شما هشدار ارسال می‌شود. هشدارهای دیگر شامل آفلاین شدن ردیاب، واردشدن ضربه به خودرو و موارد مشابه است.

برای آشنایی بیشتر با ردیاب‌های خودرویی مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو را از دست ندهید.

راهنمای ردیاب آهنربایی مشهد

معرفی چند مدل | قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد

در ادامه قصد داریم در کنار بررسی قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد، برای آشنایی هرچه بیشتر شما چند نمونه از این ردیاب‌ها را معرفی کنیم. هرکدام از آن‌ها مشخصات خاص خود را دارند و تلاش شده تا بهترین استفاده هرکدام نیز توضیح داده شود.

ردیاب آهنربایی  UM660 Uniguard

اولین مدلی که قصد داریم برای خرید این ردیاب آهنربایی در مشهد به شما معرفی کنیم این نمونه است. میزان شارژدهی این مدل 1 ماه است که باتوجه ‌به باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی که دارد زمان خیلی خوبی محسوب می‌شود. قبل از استفاده باید آن را به مدت 15 ساعت شارژ کنید و در مرحله بعد سیم‌کارت را درون آن قرار دهید. سپس باید آن را به یک محیط باز ببرید تا کار ردیابی ماهواره‌ای انجام شود و دستگاه آماده کار شود.

این دستگاه قابلیت نگهداری اطلاعات مسیرها تا 12 ماه را دارد و همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا صدای درون کابین را شنود کنید. برای منظور تنها کاری که لازم است انجام شود این است که با شماره سیم‌کارت درون آن تماس بگیرید. این ردیاب مجهز به 6 آهنربای قوی است که باعث می‌شود در برابر شدیدترین تکان‌ها نیز مشکلی نداشته باشد. ابعاد کوچک آن هم باعث شده تا نصب آن بدون دردسر باشد و تنها نیاز به یک فضای کوچک برای این کار دارد.

برای مشاهده صفحه اصلی UM660 کلیک بفرمایید.

اطلاعات تکمیلی در جدول مشخصات زیر وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

نام محصول UM660 Uniguard
ابعاد 10.8 در 7.5 در 2.5 سانتی‌متر
قدرت آهنربا بسیار قوی
وزن 300 گرم
باتری 10000mah
دمای کار از 20- تا 55+ درجه سانتی‌گراد
قابلیت ضد آب دارد
حفاظت در برابر گردوغبار متوسط
امکانات دیگر آنتن داخلی – درگاه Micro USB

کنترل با پیامک – ارتباط صوتی – هشدار وضعیت باتری – سیستم LSB برای موقعیت‌یابی در نقاط کور – هشداردهنده سرعت غیرمجاز

 

این مدل محدودیت‌هایی هم دارد که لازم است آن ها را بدانید. قابلیت اتصال آنتن خارجی، صفحه‌نمایش و کلید SOS در این محصول وجود ندارد.

ردیاب آهنربایی Secumore G200

این دستگاه با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت خود قابلیت کار تا 20 روز را دارد. همچنین می‌توان تا 60 روز اطلاعات را ارسال کرد که نسبت به نمونه قبلی مقدار کمتری است. برای خرید ردیاب آهنربایی در مشهد توجه کنید که این مدل کوچک‌تر از نمونه قبلی است. قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد بری این نمونه کمتر از مدل قبلی است.

برای شنیدن صدا مانند مدل قبلی نیاز به یک تماس است و بقیه موارد به‌صورت خودکار انجام می‌شود. همچنین باید شارژ اولیه به مدت 10 ساعت با شارژری که جریان آن 1 آمپر است انجام شود و برای راه‌اندازی اولیه مانند دستورالعمل قبلی عمل کنید. همچنین با استفاده از آن می‌توانید یک خروجی از عملکرد به‌صورت فایل اکسل داشته باشید که بسیار کاربردی و قابل‌تحسین است. سایر اطلاعات در جدول زیر وجود دارد.

برای مشاهده ردیاب آهنربایی Secumore کلیک بفرمایید.

نام محصول UM660 Uniguard
ابعاد 2*4*6
قدرت آهنربا بسیار قوی
وزن 80 گرم
باتری 6000 mah
دمای کار از 20- تا 55+ درجه سانتی‌گراد
قابلیت ضد آب دارد
حفاظت در برابر گردوغبار متوسط
امکانات دیگر آنتن داخلی – درگاه Micro USB

کنترل با پیامک – ارتباط صوتی – هشدار وضعیت باتری – هشداردهنده سرعت غیرمجاز – هشدار جداشدن از سطح –

 

حداقل فاصله زمانی برای ارسال دیتا 6 ثانیه است که زمان خوبی محسوب می‌شود و همچنین در هر ساعت تنها 1 موقعیت ارسال می‌شود. محدودیت‌های این محصول مانند مدل قبل است و برای بررسی به همان محصول مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای کار با هرکدام از این محصولات نیازمند اپلیکیشن هستید که می‌توانید به‌صورت رسمی و یا نسخه‌های غیررسمی باشد اما به دلیل حفظ امنیت و کارایی، توصیه می‌شود از نسخه‌های رسمی استفاده کنید زیرا به طور مرتب بازبینی می‌شوند و شکاف‌های امنیتی و مواردی که باید اصلاح شوند در هر دوره بررسی می‌شوند.

ردیاب تلتونیکا  FMB920

قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد کمی بیش‌تر از نمونه‌های سیمی و حرفه‌ای مانند تلتونیکا FMB920 است. تلتونیکا یک برند معتبر اروپایی است که محصولات آن به دلیل کیفیت بالا شناخته شده‌اند. نکته مثبتی که درباره آن وجود دارد این است که به‌صورت مداوم برای ردیاب آپدیت ارائه می‌کند و شما می‌توانید آن را به‌روز نگه دارید. این ردیاب دارای سنسورهایی برای بررسی لرزش، سرعت بالا، رانندگی نامطمئن (طبق تعریف پیش‌فرض دستگاه که فاکتورهای زیادی از جمله سرعت و نوع حرکت را در نظر می‌گیرد)، شتاب به‌صورت ناگهانی، ترمز شدید و موارد این‌چنینی است.

همچنین می‌توانید هنگام خاموش و روشن شدن دستگاه نیز هشدار دریافت کنید. این دستگاه‌ها از سیستم‌های ماهواره‌ای مختلفی برای جهت‌یابی استفاده می‌کند و به همین دلیل نیز دقت بالایی دارد. می‌توان آن را بر روی انواع وسیله نقلیه مانند موتور و خودرو وصل کرد.

این محصول به دلیل قدیمی‌تر بودن تکنولوژی، از نمونه‌های قبلی شناخته‌شده‌تر است و یا به‌عبارت‌دیگر توسط عده بیشتری استفاده می‌شود. منظور این نیست که این محصول ضعف خاصی دارد بلکه صحبت فقط و فقط در خصوص تکنولوژی به‌کاررفته است.

ردیاب خودرو آهنربایی حرفه ای در مشهد

کوبان و کانکاکس

این ردیاب‌ها نیز از نمونه‌های شناخته شده و ساخت کشور چین در بازار است که محبوبیت زیادی دارد و از دو شبکه GSM  و GPRS  برای جهت‌یابی استفاده می‌کند. این برندها در برخی مدل هایشان در برابر گردوغبار و همچنین پاشش آب مقاوم هستند. مانند مدل قبلی، سنسورهای تشخیص حرکت ناگهانی، ترمز شدید، رانندگی خطرناک، لرزش و … را دارند. همچنین می‌توانید آنها را با پیامک تنظیم کنید و در صورت ضربه خوردن یا خاموش و روشن شدن نیز هشدار دریافت کنید.

ردیاب خودرو کانکاکس مشهد

مکان قراردادن ردیاب

بعد از آشنایی با قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد و سایر مشخصات آن‌ها لازم است موضوع دیگری توضیح داده شود. همان‌طور که گفته شد، این ردیاب‌ها خاصیت مغناطیسی دارند بنابراین می‌توانید به‌راحتی آن را به هر قسمت از خودروی خود بچسبانید و دیگر نگران هیچ‌چیز نباشید. با وجود این، لازم است که بهترین نقطه را انتخاب کنید برای مثال قراردادن آن در موتور خودرو چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. همچنین قسمت‌هایی نیز وجود دارند که به‌راحتی امکان پیداکردن آن‌ها وجود دارد و می‌توان به‌راحتی آن را از خودرو جدا کرد بنابراین سؤال این است که بهترین قسمت کجاست؟

به طور معمول این ردیاب در قسمت‌های مخفی قرار داده می‌شوند و از آن جا که سروصدایی نیز ندارند به‌راحتی پیدا نخواهند شد. قسمت‌هایی مانند زیر خودرو، درون صندلی‌ها، صندوق عقب، زیر داشبورد و … مکان‌های مختلف نصب هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ردیاب آهنربایی حرفه ای در مشهد الرضا

قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد چقدر است؟

این سؤال جواب سرراستی ندارد و بسته به مدلی که تهیه می‌کنید قیمت متفاوت خواهد بود. نوع تکنولوژی به‌کاررفته، کیفیت قطعات استفاده شده، برند شرکت و حتی میزان انحصار آن در قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد تأثیر زیادی دارد. به‌صورت کلی می‌توانید به مدل‌هایی که قبلاً معرفی شده رجوع کنید و از آن‌ها به‌عنوان راهنمای خود استفاده کنید. تلاش این بوده تا مدل‌های مختلفی معرفی شوند تا حدود قیمت را به‌خوبی بشناسید و همچنین باتوجه‌به نیاز خود تهیه کنید.

توجه کنید که برای خرید ردیاب آهنربایی در مشهد از وب‌سایت‌های آنلاین یا فروشگاه‌های حضوری مطمئن استفاده کنید و قبل از استفاده نیز حتماً آن ها را تست کنید تا مشکل از نظر کارکرد نداشته باشند. درصورتیکه محصول دارای گارنتی و بسته‌بندی مناسب باشد نشان می‌دهد از نظر کیفیت مشکلی ندارد و توسط تولیدکننده اصلی ساخته شده است.

برای خرید ردیاب آهنربایی در مشهد با ردیاب من در تماس باشید.

کاربرد ردیاب آهنربایی در مشهد چیست؟

از ردیاب آهنربایی برای ردیابی، نظارت و مدیریت اموال، دارایی‌ها، وسایل نقلیه و در برخی مواقع اشخاص نیز استفاده می‌شود پس به طور کلی می‌شود گفت این دستگاه کاربردهای بسیار زیادی دارد.

ردیاب آهنربایی یا مدلی دیگر از ردیاب؟ کدام را بخریم؟

این سوال از پایه باید تغییر کند اما بعضی اوقات از تیم ما پرسیده می‌شود که باید به شما عزیزان عرض کنیم ، انتخاب مدل ردیاب مد نظر تنها به درخواست و نیاز شما بستگی دارد اینکه هدف شما از خرید ردیاب چیست، مقالات ما در وب سایت مطمئنا در خرید دقیق به شما عزیزان کمک می‌کند.

 

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. شمارش آرا: 17

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *