ردیاب خودرو

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

پرفروش ترین ردیاب خودرو
4.8
(43)

پرفروش ترین ردیاب خودرو و آهنربایی در ایران کدام است؟ یک سوال بسیار مهم برای خریداران و افرادی که به دنبال افزایش امنیت خودرو هستند. برای خرید دقیق در ابتدا باید با عملکرد فنی ردیاب‌های خودرویی آشنا شوید: این سخت افزار، قابل حمل است و با استفاده از سیستم موقعیت‎یابی جهانی (GPS) به مدیران ناوگان، والدین و مالکان وسایل نقلیه اجازه می‌دهد تا خودروها و کامیون‌های خود را رصد و ردیابی کنند. ردیاب‌‎های GPS می‌توانند سرعت و داده‌های موقعیت مکانی را در هر زمان برای خودروها ارائه دهند و اطلاعات به‌دست‌آمده را برای استفاده‌های بعدی ثبت کنند.

نکته مهم این است که، دقت داشته باشید معرفی ردیاب‌هایی که ما انجام داده‌ایم بر اساس بررسی و برداشت‌های تیم ردیاب من است و ممکن است این آمار دقیق نباشد. همچنین ردیاب‌های پرفروش دیگری در بازار موجود است که ما معرفی نکرده‌ایم و تنها محصولاتی که در سبد کالای خود موجود داریم بررسی کرده‌ایم، اگر شما عزیزان اطلاعاتی در این زمینه دارید با کسب اجازه از شرکت مربوطه اطلاعات را با ما به اشتراک بگذارید تا در اختیار دیگر کاربران قرار دهیم.

پرفروش ترین ردیاب خودرو چگونه کار می‌کند؟

ردیاب خودرو با کمک شبکه‌ه‎ایی از ماهواره‌های GPS، محل دقیق خودرو را مشخص می‌‎کند. این همان فناوری است که توسط سیستم ناوبری خودرو استفاده می شود. تفاوت بین ردیاب GPS و سیستم ناوبری خودرو در این است که سیستم ناوبری، موقعیت و مسیرهای رانندگی شما را در اختیارتان قرار می‎دهد. در مقابل، یک ردیاب، سوابق رانندگی شما را نگه می‌‎دارد یا مکان آنها را در زمانی که اتفاق افتاده‎اند نشان می‎‌دهد.

سیستم اپلیکیشن ردیابی خودرو ردیاب من یکی از سیستم‌های حرفه‌ای جهت اتصال ردیاب خودرو به اپلیکیشن است.

نرم افزار ردیاب خودرو پر فروش

دستگاه‌های ردیابی خودرو برای چه مواردی استفاده می‌شوند؟

دستگاه‌های ردیابی خودرو برای دارندگان ناوگان بزرگ اتومبیل یا کامیون مفید است. برخی از این فناوری برای اطلاع بیشتر از وضعیت خودروهای خود در زمانی معین برای هماهنگی بهتر عملیات‌ها استفاده می‌کنند.

در مقابل، دیگران بیشتر به دنبال مسافت پیموده شده برای امور حسابداری یا بازپرداخت هستند. اگر  بخواهید در هر موقعیتی بدانید که خودروی شما کجاست یا کجا بوده است، شما به ردیاب خودرو نیاز دارید. دقت داشته باشید که اکثر این ردیاب ها برای ارائه داده‌های موقعیت مکانی به سرویس تلفن همراه نیاز دارند.

چگونه از ردیاب خودرو استفاده کنید؟

استفاده از ردیاب GPS در خودرو معمولاً آسان است؛ اما این فرایند از دستگاهی به دستگاه دیگر کمی متفاوت است. تفاوت عمده در منبع تغذیه است. به‌ هرحال قبل از استفاده ابتدا دفترچه راهنما را بررسی کنید.

برخی از ردیاب‌های خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به کانکتور تشخیصی (OBD-II) متصل شوند همانند ردیاب خودرو تلتونیکا B001 و معمولاً در نزدیکی پاهای راننده قرار دارند. مزیت آنها این است که مستقیماً از کانکتور تشخیصی تغذیه می‌کنند و استفاده از آنها بسیار آسان است. اگر تا به‌حال از کد خوان یا ابزار اسکن استفاده کرده‌اید، استفاده از این نوع ردیاب بسیار راحت خواهد بود.

پرفروش‌ترین ردیاب خودرو در ایران می‌تواند یکی از مدل‌های معرفی شده باشد. برخی مدل‎ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به فندک یا سوکت لوازم جانبی وصل می‌شوند. نصب و استفاده از این ردیاب‌ها آسان است؛ اما برخی از آنها هنگام رانندگی از باتری انرژی می‌گیرند.

در این حالت شما باید ردیاب را از برق بکشید تا باتری خودرو از بین نرود. محرمانه‌ترین ردیاب‌های خودرو (ردیاب‌های آهنربایی) از باتری تغذیه می‌کنند، به این معنی که می‌توان آنها را تقریباً در هر مکانی نصب کرد. ازآنجاکه منبع تغذیه خارجی وجود ندارد، این نوع ردیاب‌ها باید مرتباً شارژ شوند، در غیر این صورت کار نمی‌کنند. پس از نصب ردیاب GPS در خودرو، می‌توانید از نرم‌افزار رایانه، تلفن یا تبلت خود برای مشاهده موقعیت مکانی آن در هر زمان استفاده کنید.

قیمت پرفروش ترین ردیاب خودرو

آیا ردیاب های GPS برای خودروها قانونی هستند؟

درحالی‌که همه موارد استفاده در بالا قانونی هستند، شرایطی وجود دارد که استفاده از دستگاه ردیابی خودرو می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند. چنانچه به چیزی شک داشتید، برای مشاوره حقوقی در این زمینه با وکیل تماس بگیرید. قاعده کلی این است که اگر ماشین برای شما است، می‌توانید آن را ردیابی کنید. این امر در مورد وسایل نقلیه خصوصی و وسایل نقلیه متعلق به یک شرکت صادق است. بنابراین اگر می‌خواهید فرزند خردسال خود را زیر نظر داشته باشید یا در طول ساعات کاری کارکنان خود را کنترل کنید، کار شما قانونی است.

اگر مالک ماشین نیستید، معمولاً نصب ردیاب غیرقانونی است.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در کشور ایران

علم پشت ردیاب‌های خودرو

سیستم موقعیت‎یابی جهانی (GPS) از ماهواره‎هایی که در جو زمین به دور زمین می‎گردند برای ارسال اطلاعات مکان به ردیاب خودروی شما استفاده می‌کند. سپس این داده‎ها از طریق برنامه تلفن همراه یا مرکز کنترل شخص ثالث به شما ارسال می‎‌شود.

اگر تصمیم بگیرید که مکان وسیله نقلیه شما توسط یک مرکز کنترل نظارت شود، آنها هرگونه مورد مشکوک یا غیرمعمول مربوط به موقعیت خودرو شما را اطلاع می‎دهند. علاوه براین، می‎توانید در هر زمان با آنها تماس بگیرید تا وضعیت خودرو خود را بررسی کنید.

مزایای پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

نصب ردیاب خودرو علاوه بر ارائه راهکار مؤثر برای کنترل دقیق موقعیت مکانی خودرو، می‌تواند هزینه بیمه خودرو را حذف کند. اگر خودروی شما به سرقت رفت، مرکز کنترل با پلیس تماس می‌گیرد تا دراسرع‌وقت خودروی شما را پیدا کند.

ردیاب‌های خودرو قابل‌اعتماد هستند، زیرا مجهز به باتری پشتیبان هستند. بنابراین شما نگران این نیستید که ردیاب شما در مواقعی که به آن بیشترین نیاز را دارید، شما را ناامید کند. در نهایت، ردیاب‌های وسیله نقلیه به شما این امکان را می‌دهد که مکان خودروی خود را در زمان واقعی کنترل کنید و آرامش خاطر ارزشمندی را برای شما فراهم می‌کند.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

در ادامه مقاله پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران به معرفی تعدادی ردیاب خودرو می‌پردازیم که در ایران طبق بررسی تیم ردیاب من بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، مجدد خاطر نشان می‌کنیم که ردیاب‌های پر فروش دیگر و شرکت‌های قوی دیگری در ایران است که ما اطلاعاتی از آنها نداریم، در صورت جامع بودن اطلاعات شما با ما در میان بگذارید تا مقاله را پخته تر کنیم، هدف ما ارائه اطلاعات فنی و کاربردی به مخاطبان عزیز در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان است. پس در ادامه معرفی، مقاله پرفروش‌ترین ردیاب را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

ردیاب آهنربایی  RM660 Uniguard

ردیاب GPS مغناطیسی RM660 یک دستگاه ردیابی با باتری بزرگ است و یکی از پرفروش ترین ردیاب آهنربایی موجود بازار است. باتری لیتیوم یون داخل آن 10000 میلی‌آمپر بر ساعت است و قابلیت شارژ شدن همانند گوشی‌های اندرویدی را دارد. با استفاده از حالت ذخیره انرژی هوشمند، باتری آن می‌تواند تا 90 روز دوام بیاورد. این دستگاه به‌ عنوان یک از پرفروش ترین ردیاب آهنربایی در ایران دارای 3 حالت کار متناسب با محیط است:

  1. حالت کار عادی: در صورت وجود ضربه یا حرکت، دستگاه اطلاعات را در فاصله 30 ثانیه به سرور ارسال می‌کند. در غیر این صورت، GPRS آماده‌به‌کار است. GPS خاموش می‎شود و دستگاه آنلاین است.
  2. حالت کار هوشمند: دستگاه داده‌ها را در فاصله زمانی تعیین شده به سرور ارسال می‌کند.
  3. حالت ذخیره انرژی: در صورت وجود ضربه یا حرکت، دستگاه اطلاعات را در فاصله 30 ثانیه به سرور ارسال می‌کند. در غیر این صورت، GPRS و GPS خاموش می‎شوند و دستگاه آفلاین است.

در قسمت فروش ردیاب مگنتی انواع ردیاب آهنربایی را مورد بررسی و خرید قرار داده‌ایم.

پرفروش ترین ردیاب آهنربایی

 

ردیاب هوشمند Teltonika FMB920 پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

FMB920 یک ردیاب جمع و جور و هوشمند با قابلیت اتصال به بلوتوث و دارای آنتن های داخلی GNSS ، GSM و باتری پشتیبان یکپارچه است. این ردیاب قادر است مختصات دستگاه و سایر داده‎های مفید را جمع آوری کرده و از طریق شبکه GSM به سرور ارسال کند. بلوتوث می‎تواند عملکرد دستگاه را به صورت بی‎سیم تا حد زیادی افزایش دهد. این دستگاه در پک حرفه‌ای ردیاب من تقدیم حضور عزیزان می‌شود که یکی از پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار ایران به شمار می‌رود.

ردیاب FMB920 برای مواقعی که لازم است مکان اشیاء دور را به دست آورید ایده‌آل است. هرجا که ایمنی حمل‌ونقل در خطر باشد، مانند مدیریت ناوگان، شرکت‌های کرایه اتومبیل، شرکت‌های تاکسیرانی، حمل‌ونقل عمومی، شرکت‌های لجستیک و غیره، این ویژگی به چشم می‌آید. به‌طورکلی ویژگی‎های ردیاب  Teltonika FMB920 از این قرار است:

  • گیرنده بلوتوث مطابق با مشخصات بلوتوث 0 برای لوازم جانبی خارجی
  • حافظه داخلی 128 مگابایت تا حداکثر 2.9 میلیون رکورد
  • دارای محفظه ای با درجه حفاظت IP54
  • خروجی دیجیتال کاملاً قابل تنظیم از طریق پیام کوتاه
  • سبک، جمع‌وجور، نصب آسان
  • رفع سریع مشکل موقعیت GPS
  • توانایی پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران برای ردیابی در زمان واقعی
  • ارسال داده‌های به‌دست‌آمده توسط GPRS (پروتکل های TCP/IP و UDP/IP)
  • الگوریتم اتصال GPRS هوشمند برای ذخیره ترافیک GPRS
  • عملکرد در شبکه‎های رومینگ مطابق لیست ترجیحی اپراتورهای GSM
  • رویدادهای مربوط به تشخیص و ارسال اقلام ورودی/خروجی از طریق GPRS یا SMS
  • تشخیص خودکار سرقت خودرو با استفاده از سیستم «محدوده امن جی‌پی‌اس» و تشخیص بکسل
  • حالت فوق‌العاده عمیق (مصرف برق کمتر از 2 میلی‌آمپر)
  • به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پیکربندی از طریق GPRS
  • حالت جمع‎آوری اطلاعات هوشمند
  • پیگیری باکیفیت بالا، حتی در مناطق پرجمعیت شهری
  • نصب آسان
  • قدرت بالای آنتن های داخلی GNSS و GSM
  • پیکربندی از طریق بلوتوث
  • تشخیص برخورد
  • تشخیص بکسل با شتاب‌سنج
  • جمع‌آوری داده‌های هوشمند بر اساس زمان، فاصله و زاویه
  • احتراق یا سایر رویدادهای ورودی/خروجی
  • پیکربندی از طریق دستورات پیامک ایمن و تنظیم‌کننده رایانه

ردیاب پرفروش تلتونیکا

امکانات ردیاب FMB920

  • قابلیت اتصال بلوتوث: ماژول بلوتوث یکپارچه، اتصال هدست بی‌سیم و سایر سنسورهای بلوتوث را فراهم می‌کند. از طریق هدست بلوتوث با کارکنان تماس بگیرید. دیگر خبری از تماس‌های غیرمجاز نیست! حواستان به ایمنی باشد و مطمئن شوید که کارمند شما از هدست استفاده می‌کند.
  • فلش مموری داخلی: شما با 128 مگابایت حافظه فلش داخلی، هیچ رکوردی را از دست نخواهید داد! هنگام رانندگی، در مکان‌هایی که GSM در دسترس نیست، FMB920 تمام داده‌ها را در حافظه فلش داخلی ذخیره می‎کند.
  • سیستم پیشرفته ضدسرقت: با ویژگی‌های پیشرفته ضدسرقت، از دزدیده شدن خودرو جلوگیری کنید. سیستم محدوده امن GPS را با تشخیص بکسل جدید ترکیب کنید.
  • تشخیص تصادف هوشمند: با کمک پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران ایمنی کارکنان خود را از طریق تشخیص عیب هوشمند تضمین کنید. بلافاصله پس از تصادف یک پیام اضطراری دریافت خواهید کرد، می‌توانید بلافاصله اقدام کنید و حتی جان کسی را نجات دهید!
  • درجه حفاظتی IP54: ردیاب FMB900 به دلیل طراحی بهتر محفظه، محافظت بیشتری در برابر نفوذ گردوغبار و آب ایجاد می‌کند. دارای درجه حفاظتی IP54 است که محکم بودن آن را تضمین می‌کند.

ردیاب Coban GPS303

ردیاب کوبان 303 ساخت کشور چین است و در ایران محبوبیت زیادی دارد. امکاناتی که این ردیاب ارائه می‌دهد ازاین‌قرار است:

  • کار این ردیاب بر اساس شبکه GSM/GPRS و ماهواره های GPS است. این ردیاب می‎تواند با پیامک یا اینترنت هرگونه هدف از راه دور را مشخص و نظارت کند.
  • جمع‌وجور و سبک با ظاهر زیبا
  • پشتیبانی از راه‌حل‌های ردیابی دوگانه GPS و LBS (سرویس مبتنی بر مکان)
  • پشتیبانی از SMS،GPRS و انتقال داده در شبکه اینترنت
  • پیکربندی تنظیمات را از راه
  • چندین عملکرد امنیتی، ردیابی، نظارت، زنگ هشدارهای اضطراری و مدیریت را به طور کامل تنظیم کنید.
  • به طور گسترده‌ای برای ردیابی افراد، وسیله نقلیه و سایر اشیاء متحرک استفاده می‎‌‌شود.

ردیاب Concox GT08

ردیاب Concox GT08 طیف گسترده‌‎ای از گزینه‌‎ها را برای جلوگیری از سرقت خودرو به کار می‌‎برد. هنگامی که کنترل از راه دور وسیله نقلیه مهم‌ترین کار است، این ردیاب بسیار به کار می‎‌آید. ردیاب کانکاس برای استفاده شخصی و مدیریت ناوگان مناسب است. این ردیاب دارای آنتن GPS و GSM داخلی و برخی گزینه‌های امنیتی مانند سنسور ضربه و زنگ هشدار SOS است.

پرفروش ترین ردیاب خودرو ایران

جمع‌بندی مبحث پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

در این مقاله با ردیاب‌های خودرو و چند نمونه از پرفروش‌ترین‌ها در این زمینه آشنا شدید. امکان دارد که ردیاب‌های پرفروش دیگری نیز در بازار موجود باشد که در به روزرسانی‌ های بعدی حتما در مقاله قرار می‌دهیم و خوشحال می‌شویم همکاران نیز در جمع آوری این اطلاعات ما را یاری کنند. ردیاب‌ها وسایلی کاربردی هستند که نگرانی شما را بابت سرقت خودرو کاهش می‌دهند.

پیش از خرید در بازار ردیاب خودرو در ایران از کیفیت و اصل بودن ردیاب اطمینان حاصل کنید. آیا تا به‌حال از ردیاب خودرو استفاده کرده‌اید؟ تجربیات و نظرات خود را در مورد این وسیله جالب و ارزشمند برای بنویسید.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران چیست؟

ردیاب با کیفیت و خوش نام در بازار ایران زیاد وجود دارد اما از خوش نام ترین‌ها می‌‎توان برندهایی همانند تلتونیکا، کوبان، کانکاکس، ردیاب‌های ایرانی و... اشاره داشت.

ردیاب‌‌های پر فروش در بازار چه قیمتی دارند؟

قیمت پرفروش ترین ردیاب های خودرویی متفاوت است و برای بررسی قیمت ها توصیه ما این است به صفحه محصولات وب سایت مراجعه فرمایید اما در کل در زمان خرید تنها به قیمت توجه نکنید بلکه فاکتورهای بسیاری همانند نحوه ارسال داده، گارانتی، کیفیت دستگاه، برند و ... نیز مهم است.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. شمارش آرا: 43

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *