ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو برای خودرو شاهین و ارتقا امنیت آن

ردیاب خودرو شاهین
5
(2)

خودرو سایپا شاهین که یکی از خودروهای جمع‌وجور برای رفت و آمد شهری است، اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۳۹۷ رونمایی شد. خودرو شاهین یکی از محصولات جدید و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود اما در این مقاله قصد بررسی فنی این خودرو را نداریم و می‌خواهیم شما را با خرید ردیاب خودرو برای شاهین آشنا کنیم تا امنیت این خودرو را بیش از پیش بالا ببرید و مدیریت دقیق تری نسبت به آن داشته باشید.

ردیاب خودرو شاهین

در دنیای سریع و پر از تکنولوژی امروز، پیگیری وسایل نقلیه و دارایی‌های انسان یکی مسئله ضروری است. چه مدیر ناوگان باشید یا صاحب کسب و کار  یا شخصی عادی، خرید ردیاب برای خودرو شاهین می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

ردیاب خودرو شاهین می‌تواند برای شما اطلاعاتی ارزشمند همانند: موقعیت مکانی خودرو، سرعت لحظه‌ای خودرو، تاریخچه مسیر و … را نمایش دهد، وجود این موارد منجر به افزایش امنیت خودرو و نظارت بهتر نسبت به آن می‌شود.

اگر به دنبال ردیاب برای خودرو شاهین هستید، چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از خرید محصول آنها را در نظر بگیرید. 

انواع ردیاب برای خودرو شاهین

1- ردیاب خودرو سیمی: معمولا به صورت متداول در راستای افزایش امنیت، مدیریت و نظارت از ردیاب خودرو سیمی استفاده می‌شود که در لیست محصولات ما نیز این مدل ردیاب‌ها وجود دارد و برای خودرو شخصی، بهترین انتخاب در راستای امنیت همین مورد است.

2- ردیاب دیاگی: این مدل ردیاب در خودرو شاهین مستقیم به پورت دیاگ متصل می‌شود و برق خود را از آنجا تامین می‌کند، همچنین با اتصال به آن قسمت، اطلاعات دقیق دیگری را نیز از خودرو به دست می‌آورد و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

3- ردیاب آهنربایی: این مدل ردیاب معمولا با استفاده از آهنربا به قسمت فلزی خودرو متصل می‌شود و ردیابی مهم ترین وظیفه آن است. به این مدل ردیاب، ردیاب مگنتی نیز گفته می‌شود.

قابلیت‌های ردیاب خودرو شاهین

ویژگی‌هایی که باید در ردیاب خودرو برای خودرو شاهین در نظر داشته باشید موارد زیر هستند:

ردیابی با قابلیت تنظیم زمان ارسال

همانطور که قبلاً ذکر شد، ردیاب GPS اطلاعات موقعیت مکانی را با استفاده از زمان تایین شده توسط شما ارائه می‌دهند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد مکان فعلی وسیله نقلیه خود را در زمان واقعی مورد بررسی قرار دهید و به شما در تصمیم گیری آگاهانه و تضمین جهت افزایش امنیت شاهین کمک می کند.

هشدارهای دستگاه

برخی از ردیاب‌های GPS هشدارهایی کاربردی برای رویدادهایی مهمی همچون: سرعت غیرمجاز خودرو، کاردرجا، روشن شدن خودرو، حرکت دادن خودرو و … دارد. این هشدارها را می توان ردیاب می‌تواند از طریق پیامک یا اپلیکیشن جی پی اس ماشین و سامانه ردیاب خودرو در اختیار کاربران قرار دهد.

داده‌های ارسالی بر اساس تاریخ

بسیاری از ردیاب‌های موچود در بازار داده‌های جمع آوری شده را ذخیره می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند مسیر طی شده توسط وسیله نقلیه خود را مورد بررسی قرار دهید، یعنی تاریخچه مسیر خودرو را داشته باشید. این امکانات برای افرادی که هر روز زمان زیادی را به رانندگی میگذرانند بسیار مفید و کاربردی است.

اندازه و قابلیت پنهان کردن ردیاب در خودرو

برای افزایش امنیت خودرو شاهین باید دقت داشته باشید که از ردیابی استفاده کنید که اولا جمع و جور باشد و بعد از آن بتواند به راحتی در مخفی‌ترین قسمت‌های خودرو نصب شود. به طور مثال پک حرفه‌ای ردیاب من به این صورت است.

ضد آب بودن ردیاب شاهین

سعی کنید ردیابی را تهیه کنید که ضد آب و ضد غبار باشد تا در شرایط سخت که قرار گرفت دچار پوسیدگی، آب زدگی و خرابی نشود. این مسئله می‌تواند برای خودروهای سنگین نیز یک مسئله مهم و حیاتی باشد.

دقت ماژول جی پی اس

اگر که ردیاب را از تیمی حرفه‌ای همانند ردیاب من تهیه کنید قطعا ردیابی با ماژول جی پی اس قوی به شما ارائه می‌دهد اما باید دقت داشته باشید به صورت کلی در زمان خرید از برندهای نام آشنا که در بازار تست شده‌اند استفاده و خرید کنید.

چطور بهترین ردیاب را برای خودرو شاهین تهیه کنیم؟

انتخاب ردیاب جی‌پی‌اس مناسب برای خودروی شاهین شما نیازمند بررسی دقیق نیازها، بودجه شما و ویژگی‌های ردیابی است که به دنبال آن هستید. در این قسمت چند مرحله وجود دارد که می توانید برای اطمینان از انتخاب بهترین ردیاب برای خودرو شاهین از آنها استفاده کنید:

نیازهای خود را تعیین و بررسی کنید

قبل از اقدام به خرید ردیاب برای خودرو شاهین، به نیازهای خود بپردازید و بررسی کنید که چه نیازهای عمده‌ای دارید. پس از بررسی این نیازها اقدام به خرید فرمایید.

مقایسه ردیاب‌ها با یکدیگر

سعی کنید برترین ردیاب‌های موجود در سایت‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید همچنین ردیاب‌های شرکت‌های متفاوت همانند تلتونیکا و کانکاکس را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام به برطرف سازی نیاز شما نزدیک تر است.

خواندن نظرات و کامنت‌ها

سعی کنید کامنت‌ها را در وب سایت‌های متقاوت بررسی کنید. این که کاربران از ردیاب تهیه شده رضایت کافی را دارند یا خیر. این مسئله در خصوص خرید ردیاب خودرو شاهین مهم است.

بودجه خود را در نظر بگیرید

ردیابی متناسب با بودجه خود بگیرید اما سعی کنید امکانات ردیاب نیز برایتان مهم باشد و هیچ گاه بدون بررسی خرید ردیاب را انجام ندهید. با تیم ما در زمینه مشاوره خرید ردیاب در ارتباط باشید.

جمع بندی

در انتها، انتخاب ردیاب خودرو مناسب برای شاهین می تواند به شما کمک کند تا وسیله نقلیه که سرمایه شما است بررسی کنید و امنیت آن را تاحدود بسیار زیادی بالا ببرید. نیازها، بودجه و ویژگی‌های ردیاب خودرو شاهین را قبل از خرید در نظر داشته باشید.

سوالات متداول

مزایای استفاده از ردیاب جی پی اس برای خودرو شاهین چیست؟

از مزایای خرید ردیاب برای خودرو شاهین می توان به افزایش امنیت، بهبود کارایی و کاهش هزینه ها اشاره کرد. شما می توانید از ردیاب شاهین برای ردیابی مکان وسیله نقلیه خود، نظارت بر حرکات آن و دریافت هشدارها در صورت خروج از منطقه تعیین شده، هشدار روشن شدن خودرو و ... استفاده کنید.

هنگام خرید ردیاب جی پی اس برای خودرو شاهین مهم ترین نکات به صورت خلاصه؟

هنگام خرید ردیاب جی پی اس برای خودرو، نیازها، بودجه و ویژگی های مورد نظر خود را در نظر بگیرید. سعی کنید از تیمی حرفه‌ای و با تجربه خرید کنید.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *