ردیاب خودرو

خرید ردیاب خودرو کوییک جهت افزایش امنیت

ردیاب خودرو کوییک
4.3
(4)

یکی از خودروهای پرفروش داخل کشور، خودرو کوییک ساخت شرکت سایپا است که چندین سال است در بازار عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این مقاله قصد داریم روشی را به شما همراهان عزیز وب سایت ردیاب من معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید امنیت خودرو کوییک را افزایش دهید و همچنین بتوانید مراقبت‌های ویژه‌ای نسبت به خودرو خود داشته باشید و مدیریت و نظارت را ارتقا دهید.

معرفی خودرو کوییک

گروه خودروسازی سایپا در سال 2015 و پس از گذشت سه سال از عرضه اولین هاچ بک ملی با نام تیبا 2 از خودروی جدید هاچبک شهری دیگری رونمایی کرد. کوئیک سومین خودروی تولید شده بر روی پلت فرم X200 سایپا است و از مدل هاچ بک ساینا و تیبا 2 کراس محسوب می‌شود. قد بلند و از نظر ظاهری اسپرت می تواند باعث شود که در بین جوانان طرفدارانی پیدا کند. این هاچ بک کوچک در سال 2017 به بازار عرضه شده است.

این خودرو نیز همانند خودروهای دیگر نیاز به ارتقا از لحاظ امنیتی و نظارتی دارد و در ادامه بهترین راه‌کار یعنی خرید ردیاب خودرو کوییک رای به شما عزیزان توصیه می‌کنیم و راهنمایی می‌کنیم که چطور از آن استفاده فرمایید.

خرید ردیاب کوییک

ردیاب کوییک امکانات جانبی و مهم زیادی را دارا می‌باشد که این امکانات شامل موارد نظارتی، امنیتی و مدیریتی می‌شود و هر کدام را به انحصار خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.
از لحاظ موارد نظارتی و مدیریتی امکاناتی که ردیاب خودرو کوییک در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد شامل مواردی همچون:
– بررسی موقعیت مکانی و آنلاین خودرو
– بررسی سرعت راننده
– بررسی تاریخچه مسیر خودرو
– بررسی توقف های خودرو در شهر
– بررسی کاردرجای خودرو
– هشدار رسیدگی به خودرو جهت تعمیرات دوره‌ای و تعویض روغن و …
موارد امنیتی که ردیاب خودرو کوییک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد شامل:
– هشدار بکسل شدن خودرو
– هشدار حرکت دادن خودرو
– هشدار روشن و خاموش شدن خودرو
– قابلیت خاموش کردن خودرو با استفاده از رله قطع کن از راه دور
– هشدار قطع باتری خودرو
– هشدار سرقت ردیاب
– هشدار ورود و خروج به محدوده مجاز تعریف شده بر روی خودرو
و …

همانطور که مشاهده می‌فرمایید امکانات امنیتی این دستگاه بسیار زیاد است و کاربران را ترقیب به خرید می‌کند.

ردیاب خودرو کوییک با استفاده از چه روش‌هایی اقدام به ارسال اطلاعات می‌کند؟

ردیاب خودرو کوییک با استفاده از پیامک، تماس و اپلیکیشن ردیابی اقدام به ارسال اطلاعات ذکر شده برای مخاطبین می‌کند.
ردیاب خودرو کوییک از طریق پیامکی می‌تواند موقعیت مکانی و برخی از گزارشات محدود را برای کاربر ارسال کند و این مورد بیشتر در زمانی به کار می‌رود که ردیاب در موقعیتی قرار دارد که از آنتن مخابراتی پشتیبانی نمی‌شود و ردیاب نمی‌تواند به راحتی با استفاده از اینترنت با مخاطبان ارتباط بگیرد.

اما در محیطی که اینترنت وجود دارد بهترین روش برقراری ارتباط با ردیاب خودرو کوییک استفاده از اپلیکیشن ردیاب خودرو است.
اپلیکیشن اکثر قابلیت‌های خودرویی را پوشش می‌دهد بعلاوه اینکه برخی قابلیت‌های دیگر که توسط تیم نرم افزاری توسعه داده شده است در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بررسی تفاوت دزدگیر خودرو با ردیاب

بررسی تفاوت بین ردیاب خودرو و دزدگیر خودرو می‌توان متوجه شد که به طور کلی، از دزدگیر خودرو استفاده می شود تا زمانی که در نزدیکی خودرو هستید اما از ردیاب خودرو بدون در نظر گرفتن بعد مکانی و فاصله کاربر از خودرو استفاده می‌شود تا مخاطب امنیت خودرو کوییک را افزایش دهد.
با استفاده از دزدگیر یا آژیر می‌توانید سارق را از خودرو دور کنید و تنها موارد امنیتی در کنار شماست اما ردیاب سخت افزاری است که علاوه بر اطلاع از مسائل امنیتی به شما در مدیریت خودرو کمک می کند.
البته معمولا از ردیاب برای ترساندن یا جلوگیری از سارقان استفاده نمی شود، اما اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی خودرو به شما می دهد که بسیار مفید است و همچنین قابلیت‌های امنیتی آن واقعا قابل تامل است.

آیا خرید ردیاب خودرو کوییک واجب است

اگر فردی هستید که امنیت و کنترل خودرو برای شما موردی ضروری به شمار می‌رود با توجه به افزایش قیمت تمامی وسایل نقلیه در بازار توصیه ما به شما این است که از ردیاب استفاده فرمایید.
این دستگاه به شما کمک می‌کند تا نظارت بهتری نسبت به خودرو کوییک خود داشته باشید.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. شمارش آرا: 4

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *