ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در تبریز

خرید ردیاب خودرو در تبریز
5
(12)

تبریز عزیز، کلانشهری در منطقهٔ آذربایجان ایران که مرکز استان است و جز شهرهای بسیار مهم ایران عزیزمان به حساب می‌آید با توجه به تعداد زیاد وسیله نقلیه در این شهر بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو می‌تواند مورد مهمی برای ساکنین این شهر زیبا باشد تا بتوانند امنیت خودرو خود را بالا ببرند و همچنین نظارت و مدیریت دقیق‌تری نسبت به وسایل نقلیه خود داشته باشند.

از همین رو در این مقاله تمام تلاش ما این است که اطلاعاتی مفید را در زمینه خرید ردیاب خودرو در تبریز در اختیار همراهان عزیز وب سایت ردیاب من قرار دهیم تا با دیدی بازتر و دقیق‌تر نسبت به خرید اقدام کنند و با امکانات این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا شوند.

ردیاب خودرو چگونه کار می‌کند؟

ردیاب‌های خودرویی معمولا دارای یک ماژول جی پی اس و همچنین یک ماژول جی اس ام هستند که GPS وظیفه به دست آوردن مکان دقیق خودرو را بر عهده دارد و این عملیات را با برقراری ارتباط با ماهواره‌های مکان یابی انجام می‌دهد. GSM نیز همان آنتن مخابراتی ردیاب است که با استفاده از آنها برای شما اطلاعات را ارسال می‌کند.

دقت داشته باشید اطلاعات دریافت شده توسط سیم کارت برای شما ارسال می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو را مطالعه فرمایید.

با خرید ردیاب خودرو در تبریز می‌توانید اطلاعات دقیقی از خودرو، موتور سیکلت، ماشین سنگین و هر وسیله نقلیه که تصور می‌کنید داشته باشید و این اطلاعات بسیار در امنیت و نظارت خودرو به شما کمک می‌کند.

قیمت ردیاب خودرویی در تبریز

بررسی کلی شهر تبریز و خرید ردیاب خودرو در این شهر

شهر تبریز با بیش از ۲.۲ میلیون نفر جمعیت،یکی از  پرجمعیت‌ترین شهرهای استان آذربایجان شرقی و چهارمین شهر بزرگ ایران به شمار می‌رود. این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع، تاریخی و فرهنگی، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگران در ایران بوده است. امنیت خودرو در شهر تبریز نسبتاً خوب است. همچنین، افرادی که در شهر تبریز زندگی می‌کنند، از توانایی بالای رانندگی برخوردارند و به صورت کلی، رانندگانی هستند که از نظر رعایت قوانین رانندگی بسیار موفق عمل می‌کنند و به حقوق همدیگر احترام می‌گذارند.

علاوه بر این، در شهر تبریز، خیابان‌ها و جاده‌ها به صورت خوبی نگهداری می‌شوند و نقشه‌بندی خوب و مناسبی در جهت حرکت در شهر دارد و این مسئله به کاهش حوادث و تصادفات کمک می‌کند. اما، باید توجه داشت که همانند هر شهر دیگری، شهر تبریز نیز دارای برخی از خیابان‌ها و جاده‌های شلوغ در ساعات پرتردد است که در این زمان نگهداری از خودرو یک مسئله بسیار مهم به شمار می‌رود همچنین برای افزایش مدیریت و نظارت بهتر بر خودرو توصیه ما این است که از ردیاب خودرو در شهر تبریز استفاده فرمایید. شما با نصب ردیاب خودرو در تبریز نه تنها خیال خودتان را آسوده می‌کنید بلکه به پلیس نیز در جهت حفظ شرایط بهتر در شهر کمک می‌کنید، همچنین با توجه به هشدارهایی که ردیاب دارد می‌توانید رانندگی مطمئن تری در سطح شهر داشته باشید.

برای خرید ردیاب خودرو در تبریز چه مدلی را تهیه کنیم؟

به طور کلی مدل‌های ردیاب خودرو در دسته بندی وب سایت ردیاب من به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

ردیاب آهنربایی که این ردیاب‌ها با داشتن آهنرباهایی بسیار قوی، به اجسام فلزی می‌چسبند و علاوه بر ردیابی خودرو در ردیابی اموال ، اشخاص و … نیز به شما کمک می‌کنند.

پس از این مدل ردیاب می‌توان به ردیاب‌های OBDII اشاره کرد که به صورت مستقیم به پلاگین خودرو متصل می‌‎شوند و برق خود را از آنجا تامین می‌کنند.

معمولا از ردیاب شخصی نیز در برخی مواقع برای ردیابی خودرو استفاده می‌شود.

این ردیاب‌ها نصب بسیار ساده‌ای دارند اما متداول‌ترین ردیاب از لحاظ امنیتی و حرفه‌ای بودن ردیاب‎‌های ماهواره‌ای پیشرفته هستند.

از این مدل ردیاب‌ها می‌توان به پک حرفه ای ردیاب من و پک پایه ردیاب من اشاره کرد که هر دو از شامل ردیاب‌های ماهواره‌ای پیشرفته می‌باشند.

با خرید ردیاب خودرو اطلاعات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در ادامه خدمتتان توضیح می‌دهیم.

خرید ردیاب خودرو در تبریز

اطلاعات و ویژگی‌های مهمی که با خرید ردیاب خودرو در تبریز به دست می‌آورید:

به طور کلی ردیاب خودرو اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه امنیت، نظارت و مدیریت خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد که عبارتند از:

1- هشدار روشن و خاموش شدن خودرو : در صورتی که سوئیچ ماشین باز شود و فردی اقدام به روشن کردن خودرو کند

2- هشدار حمل با جرثقیل : اگر سارق یا فردی اقدام به بکسل کردن خودرو شما کند

3- هشدار سرقت باتری خودرو : در صورتی که باتری خودرو از ردیاب یا از مدار خارج شود

4- خاموش کردن خودرو از راه دور : می‌توانید با قطع برق خودرو ، آن را خاموش کنید

5- هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز : محدوده‌ای برای خودرو خودتان تعریف کنید که هر زمان وارد آن محدوده شد یا از آن خارج شد به شما پیام بدهد

6- هشدار سرعت غیر مجاز : در صورتی که خودرو شما بیش از حد مجاز سرعت داشته باشد برای شما آلارمی ارسال شود

7- هشدار کار در جا : خودرو با موتور روشن پارک باشد

8- بررسی ولتاژ خودرو : ارائه میزان دقیق ولتاژ باتری خودرو

9- بررسی موقعیت لحظه‌ای و تاریخچه مسیر : موقعیت مکانی خودرو و بررسی مسیرهای پیموده شده در زمان تعیین شده

10- سرویس‌های دوره‌ای خودرو : یادآوری سرویس‌های تعمیراتی خودرو به صورت ماهانه یا …

11- و بسیاری امکانات کاربردی دیگر…

همانطور که مشاهده می‌فرمایید خرید ردیاب خودرو در تبریز با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد یک امر ضروری به حساب می‌آید.

ردیاب خودرو در تبریز

ویژگی‌های یک شرکت مناسب جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در تبریز

به طور کلی جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در تبریز باید موارد مهم زیر را مد نظر داشته باشید که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم:

 شرکت فروشنده با تجربه و با اصالت باشد، شرکت فروشنده دارای وب سایتی حرفه‌ای باشد، محصولات خوش نام و حرفه‌ای، اپلیکیشن و پنل وب ردیابی، خدمات پس از فروش و  پشتیبانی مواردی هستند که شما قبل از خرید ردیاب خودرو باید آنها را مد نظر داشته باشید و حتما مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید ردیابی متناسب با نیازهای خود تهیه کنید.

 

با خرید ردیاب خودرو در تبریز چه امکاناتی به دست می‌آوریم؟

به صورت کلی امکاناتی همانند : هشدار روشن و خاموش شدن خودرو
هشدار حمل با جرثقیل، هشدار سرقت باتری خودرو ، خاموش کردن خودرو از راه دور ، هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز، هشدار سرعت غیر مجاز، هشدار کار در جا ، بررسی ولتاژ خودرو، بررسی موقعیت لحظه‌ای و تاریخچه مسیر ، سرویس‌های دوره‌ای خودرو ، و بسیاری امکانات کاربردی دیگر

چند مدل ردیاب جهت خرید وجود دارد؟

به صورت کلی دو مدل ردیاب آفلاین و آنلاین داریم که امروزه بیشتر از ردیابهای آنلاین استفاده می‌شود. این ردیاب ها دسته بندی متفاوتی همانند: آهنربایی، شخصی، ماهواره ای و ... دارند که توصیه می‌کنیم در وب سایت مشاهده فرمایید.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 12

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *