ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در اردبیل

خرید ردیاب خودرو در اردبیل
5
(4)

در این مقاله کاربردی و مهم در کنار اردبیلی‌های عزیز هستیم تا آنها را در خصوص بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در اردبیل آشنا کنیم تا با دیدی عمیق‌تر و باز تر نسبت به خرید خود اقدام کنند و انتخابی هوشمندانه داشته باشند، این مقاله را برای عزیزان اردبیلی که به خودرو خود علاقمند هستند ارسال فرمایید.

اردبیل یکی از کلان شهرهای کشور زیبا و عزیزمان ایران است و جمعیت بالای 500 هزار نفر را دارد به همین نسبت تعداد وسایل نقلیه نیز در این شهر به مراتب زیاد است و نگهداری از خودرو مطمئنا یکی از دغدغه‌های این بزرگواران است.

خرید ردیاب خودرو در اردبیل به شما کمک می‌کند تا علاوه بر حفظ امنیت بتوانید نظارت و مدیریت دقیق تری نسبت به خودرو خود داشته باشید و زمان بیشتری از این وسایل ارزشمند استفاده نمایید.

دقت داشته باشید در برخی موارد ردیاب خودرو و ردیاب موتور سیکلت یکی هستند و حتی از همان ردیاب برای ماشین‌های سنگین نیز استفاده می‌شود که در ادامه خدمت شما بزرگواران توضیح خواهیم داد.

قیمت ردیاب خودرو در اردبیل

ردیاب خودرو در اردبیل چه دستگاهی است و چطور کار می‌کند؟

ردیاب خودرو سخت افزاری است که در وهله اول همانطور که از اسم آن پیداست برای ردیابی و موقعیت یابی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین امکان اولیه آن برای بسیاری از مردم عزیز اردبیل مهم و جذاب خواهد بود. چرا که شما می‌توانید در هر زمان از روز بررسی بفرمایید که خودروتان در کدام قسمت شهر است و چه وضعیتی دارد.

 در همین خصوص باید بدانید خرید ردیاب خودرو در اردبیل می‌توانید مسیر طی شده خودرو را در هر زمان که اراده کنید مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال بررسی کنید هفته پیش، دوشنبه ساعت 16 خودرو شما کجا بوده و تا ساعت 17 چه مسافتی را با چه مسیرهایی پیموده است.

این ردیابی با استفاده از ماژول جی پی اس و جی اس ام انجام می‌شود و کار آنها این است که موقعیت ردیاب خودرو را با استفاده از ماهواره‌های مکان‌یابی دریافت می‌کنند و با استفاده از سیم کارت موجود در ردیاب خودرو برای شما ارسال می‌کنند.

ردیاب خودرو اردبیل

بررسی انواع ردیاب در خصوص خرید ردیاب خودرو در اردبیل

از لحاظ شکل ظاهری و نحوه عملکرد، ردیاب‌ها در اردبیل به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند البته در گذشته دو دسته ردیاب آفلاین و آنلاین در بازار موجود بود که می‌توانید اطلاعات بیشتری را با خواندن مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو به دست آورید.

ردیاب آهنربایی :  این ردیاب‌ها دارای دو آهنربای قوی در کف دستگاه هستند و با نزدیک شدن به اجسام فلزی بلافاصله به آنها می‌چسبند و جهت جداکردن آنها باید نیروی بیشتری وارد کنید.

این ردیاب‌ها، نصب بسیار ساده ای دارند و معمولا ابعاد بزرگترشان از باتری‌های قوی پشتیبانی می‌کند به همین دلیل در برخی مواقع، طی روزهای زیادی خود را روشن نگه می‌دارند. اطلاعات دقیقی را در خصوص خرید ردیاب آهنربایی در وب سایت ردیاب من برای شما همراهان عزیز قرار داده‌ایم.

این ردیاب‌ها علاوه بر استفاده در خودرو در برخی موارد همانند ردیاب شخصی و همچنین در بیشتر مواقع برای ردیابی اموال نیز استفاده می‌شوند.

ردیاب OBD : این ردیاب‌ها همانند ردیاب‌های آهنربایی در نصب بسیار ساده هستند و فقط کافیست آنها را به قسمت پلاگین خودرو متصل کنید. همانند FMB001 TELTONIKA

این ردیاب‌ها اطلاعات دقیقی را علاوه بر موقعیت مکانی برای شما ارسال می‌کنند. اطلاعاتی همانند روشن و خاموش شدن خودرو، توقف‌ها، سرقت باتری، محدوده جغرافیایی و …

یکی از مسائلی که در خرید ردیاب آهنربایی و OBD باید در نظر داشته باشید، در دسترس بودن آنها است.

ردیاب سیمی و ماهواره‌ای پیشرفته : ردیاب‌های ماهواره‌ای خودرو نسبت به ردیاب‌های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا علاوه بر امکانات پیشرفته در محیطی پنهان در خودرو نصب می‌شود.

راهنمای نصب ردیاب خودرو و مکان نصب ردیاب خودرو را در وب سایت قرار دادیم و معمولا هیچ سارقی همچنین ریسکی را برای سرقت این دست خودروها نمی‌کند زیرا بسیار زمان بر است تا به ردیاب برسد. یکی از مدل‌های پیشرفته این نوع، ردیاب تلتونیکا FMB920 است.

قیمت و خرید ردیاب در اردبیل

امکاناتی که در صورت خرید ردیاب خودرو در اردبیل در اختیار شما قرار می‌گیرد:

1- هشدار روشن و خاموش شدن خودرو : یعنی به محض باز شدن سوئیچ و روشن شدن خودرو ردیاب برای شما هشداری را ارسال می‌کند.

2- هشدار حمل با جرثقیل یا بکسل شدن : این روزها برخی از سرقت‌ها با استفاده از جرثقیل انجام می‌شود که شما با تنظیم این امکان جلوی این مسئله را می‌گیرید.

3- هشدار سرقت باتری خودرو : برخی سارقین فقطه به دنبال سرقت باتری هستند و این حرکت را با باز کردن صندوق جلو شروع می‌کنند باید بدانید که ردیاب در زمان قطع شدن باتری شما را مطلع می‌کند و اگر خودتان را به موقع به خودرو برسانی می‌توانید جلوی سارق را بگیرید.

4- خاموش کردن خودرو از راه دور با اتصال رله قطع کن : با متصل شدن ردیاب به رله قطع کن قادر خواهید بود خودروتان را از راه دور قطع برق و خاموش کنید.

5- هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز : با استفاده از این امکان می‌توانید قسمت‌هایی از شهر را برای ردیاب تعریف کنید که اگر خودرو وارد آنها شد به شما اطلاع دهد.

6- هشدار سرعت غیر مجاز خودرو : دیگر با خیالی راحت خودروتان را به جوان خود بسپارید زیرا می‌توانید نحوه رانندگی و سرعت او را مد نظر قرار دهید و خیالتان جمع تر باشد.

7- هشدار کار در جا : با استفاده از این هشدار شما می‌توانید میزان زمانی که خودرو با موتور روشن پارک شده است را مورد بررسی قرار دهید.

8- بررسی ولتاژ لحظه ای خودرو

9- بررسی موقعیت مکانی دقیق و همچنین تاریخچه مسیرهای پیموده شده توسط خودرو

10- تعریف سرویس‌های دوره ای همانند تعویض روغن و … برای خودرو

11- و بسیار امکانات کاربردی دیگر…

مقاله پیشنهادی : خرید ردیاب آهنربایی در اردبیل

ردیاب من در اردبیل

بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در اردبیل و استفاده از خدمات ردیاب من

به صورت کلی جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در اردبیل باید موارد زیر را مد نظر قرار داد همچنین در ادامه هر مورد نحوه ارائه خدمات ردیاب من در خصوص مورد ذکر شده را بیان می‌کنیم.

1-تجربه کاری و ماندگاری شرکت در این کسب و کار را در مرحله اول مد نظر قرار دهید و زیرا یکی از موارد مهم خرید از یک شرکت اعتبار آنهاست و جهت اعتبار سنجی در وهله اول به تجربه کاری و ماندگاری آنها نگاه کنید.

2- وب سایت فروشنده را مورد بررسی قرار دهید، یک وب سایت حرفه‌ای اطلاعاتی ارزشمند در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا با دیدگاهی دقیق‌تر خرید خودتان را انجام دهید. در وب سایت ردیاب من مخصوصا در بخش بلاگ ردیاب من اطلاعاتی مفید و کاربردی را برای شما قرار دادیم.

3- فروشنده از دستگاه‌های معتبر و با اصالت همچون تلتونیکا و … استفاده کند. در همین راستا ردیاب‌های موجود در وب سایت ردیاب از بهترین‌های بازار جهانی انتخاب شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

4- شرکت ارائه دهنده خدمات دارای اپلیکیشن ردیابی و پنل وب ردیابی باشد. دقت داشته باشید اپلیکیشن آنها دارای امکانات کاربردی باشد و از سرورهای مطمئنی پشتیبانی کند تا قطعی‌ها به حداقل خود برسد. ردیاب من اپلیکیشنی کاربردی را در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

5- خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات یکی از مهم‌ترین موضوعات است که شرکت فروشنده محصولات باید دستگاه‌ها را با گارانتی مطمئن و خدماتی دقیق پس از فروش به مشتریان ارائه دهد. در همین راستا باید به عرض شما همراهان عزیز برسانیم اکثر دستگاه‌های موجود در وب سایت ردیاب من با گارانتی تعویض تقدیم حضور شما بزرگواران می‌شود. پک حرفه ای و پک پایه ردیاب من را بررسی فرمایید.

بهترین ردیاب خودرو در اردبیل جهت خرید چیست؟

با توجه به تنوع کالا و نیاز کاربران ردیاب‌های متنوعی در بازار موجود است اما پک پایه و پک حرفه ای ردیاب من انتخاب بسیار مناسبی برای عزیزانی که به دنبال ردیاب خودرو هستند می باشد.

قیمت ردیاب خودرو در اردبیل به چه صورت است؟

بازه‌های قیمتی ردیاب در هر شهر متفاوت است اما وب سایت ‌های حرفه ای معمولا تعیین کننده قیمت در بازار اینترنت هستن، توصیه می‌کنیم قیمت ردیاب خودرو را در وب سایت ردیاب من در قسمت محصولات بررسی فرمایید.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 4

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *