ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در همدان

قیمت و خرید ردیاب خودرو در همدان
4.7
(6)

در این مقاله به صورت کامل قیمت و خرید ردیاب خودرو در همدان را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شما همراهان عزیز وب سایت ردیاب من را در راستای خریدی هوشمندانه، راهنمایی خواهیم کرد.

امنیت خودرو یکی از مسائل بسیار حیاتی است از طرفی همدان یکی از شهرهای مهم، تاریخی و زیبای ایران عزیزمان است که بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد به همین نسبت تعداد خودرو زیادی در این شهر موجود است.

اولین مسئله که برای صاحبین خودرو مهم است حفظ امنیت این وسیله نقلیه ارزشمند و مهم است و در مراحل بعد نظارت و مدیریت خودرو بسیار حائز اهمیت است. خبر خوب اینجاست که شما با خرید ردیاب خودرو در همدان و نصب آن می‌توانید اطلاعات دقیقی را در خصوص امنیت، نظارت و مدیریت خودرو در دست داشته باشید و از این پس با خیالی راحت از خودروتان نگهداری کنید. در ادامه اطلاعات دقیقی که ردیاب خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید ردیاب خودرویی در همدان

مهم ترین اطلاعت فنی ردیاب خودرو قبل از خرید در همدان

قبل از خرید شما بزرگواران باید بدانید که این دستگاه در مدل‌های متفاوتی در بازار ارائه می‌شود و هر کدام امکانات مخصوص خود را دارند. به طور کلی ردیاب‌های خودرویی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

ردیاب آهنربایی : ردیاب‌هایی که با داشتن دو آهنربای قوی در زیر خود بسیار سفت و سخت به اجسام فلزی می‌چسبند و اطلاعات دقیقی را در خصوص مکان خودرو، سرعت خودرو، توقف‌ها و … در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با خرید ردیاب آهنربایی در همدان می‌توانید از آن برای ردیابی خودرو نیز استفاده کنید.

ردیاب OBDII : این ردیاب‌ها به صورت مستقیم به قسمت پلاگین خودرو متصل می‌شوند و اطلاعات دقیق دیگری همانند عملکرد ECU خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند. از این مدل ردیاب می‌توان به ردیاب FMB001 تلتونیکا اشاره کرد.

ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته : این مدل ردیاب‌ها با تعداد سیم زیاد به صورت مستقیم به باتری خودرو متصل می‌شوند. متداول ترین نوع ردیاب همین مدل است زیرا امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد همچنین این ردیاب ها به دو صورت سیم متصل به ردیاب و دسته سیم جدا ارائه می شوند. یکی از پیشرفته ترین مدل‌‎های ردیاب ماهواره‌ای خودرو می‌توان به ردیاب تلتونیکا FMB920 اشاره داشت.

پک حرفه ای ردیاب من و پک پایه ردیاب من نیز از همین مدل ردیاب استفاده می‌شود که اطلاعات دقیق آنها در وب سایت موجود است.

از این مدل‌ردیاب‌ها برای ردیابی موتور سیکلت نیز استفاده می‌شود.

عملکرد ردیاب خودرو

به طور کلی ردیاب خودرو و به خصوص ردیاب خودرو ماهواره‌ای پیشرفته از ماژول جی پی اس برای مکان یابی و برقراری ارتباط با ماهواره‌ها استفاده می‌کند. سپس اطلاعات به دست آمده با استفاده از ماهواره‌ها را با استفاده از ماژول GSM برای کاربران ارسال می‌کند.

به صورت دقیق تر اگر بخواهید بدانید با استفاده از سیم کارت این اطلاعات ارسال می‌شود.

اطلاعات می‌تواند با استفاده از پیامک و اپلیکیشن ردیابی در اختیار کاربران قرار بگیرد. ردیاب من نیز دارای اپلیکیشن ردیابی حرفه‌ای است که خدمات منحصر به فردی در اختیار شما کاربران محترم قرار می‌دهد.

معمولا دقت مکان یابی و نحوه ارسال داده توسط ردیاب جز نکات مهم در زمان خرید ردیاب خودرو در همدان است، برای اینکه خرید دقیقی داشته باشید توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو را مطالعه فرمایید.

خرید و قیمت ردیاب خودرو در همدان

اطلاعات و امکاناتی که با خرید ردیاب خودرو در همدان به دست می‌آورید

1- هشدار روشن و خاموش شدن خودرو 

2- هشدار حمل با جرثقیل 

3- هشدار سرقت باتری خودرو 

4- خاموش کردن خودرو از راه دور 

5- هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز

6- هشدار سرعت غیر مجاز

7- هشدار کار در جا 

8- بررسی ولتاژ خودرو

9- بررسی موقعیت لحظه‌ای و تاریخچه مسیر 

10- سرویس‌های دوره‌ای خودرو 

11- و بسیاری امکانات کاربردی دیگر…

همانطور که مشاهده می‌فرمایید خرید ردیاب خودرو با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد یک امر ضروری به حساب می‌آید.

خرید و فروش ردیاب خودرو در همدان

ویژگی‌های یک شرکت مناسب جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در همدان

به طور کلی جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در همدان باید موارد مهم زیر را مد نظر داشته باشید که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم:

1- شرکت فروشنده با تجربه و با اصالت باشد

2- شرکت فروشنده دارای وب سایتی حرفه‌ای باشد

3- محصولات خوش نام و حرفه‌ای

4- اپلیکیشن و پنل وب ردیابی

5- خدمات پس از فروش و  پشتیبانی

خوش بختانه ردیاب من با دارا بودن تمام موارد فوق در کنار شماست تا تجریه‌ای متفاوت در زمینه ردیابی را برای شما فراهم کند.

 

بهترین ردیاب خودرو در همدان چیست؟

ردیاب‌های خودروی زیادی با توجه به نیاز کاربران در بازار وجود است اما متداول ترین آنها برای خودرو ردیاب های سیمی ماهواره ای پیشرفته هستند. همانند پک حرفه ای ردیاب من

قیمت ردیاب خودرو در همدان به چه صورت است؟

قیمت‌ها در بازار با توجه به تنوع زیاد محصولات متفاوت است توصیه میکنیم جهت بررسی قیمت ها وارد وب سایت ردیاب من شوید و بررسی کنید.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. شمارش آرا: 6

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *