ردیاب

ردیابی خودرو از طریق موبایل به همراه معرفی اپلیکیشن ردیابی

از طریق موبایل خودرو را ردیابی کنید
5
(4)

در این مقاله در خدمت شما بزرگواران هستیم تا آموزش‌های لازم را در خصوص ردیابی خودرو از طریق موبایل به شما بد‌هیم. پس از این آموزش متوجه می‌شوید که اگر فقط قصد ردیابی را دارید و نمی‌خواهید با خرید ردیاب خودرو از امکانات ویژه دیگر این دستگاه‌ها استفاده کنید، می‌توانید با یک موبایل خودروتان را ردیابی کنید.

ردیابی خودرو با استفاده از گوشی همراه و موبایل

ردیابی خودرو به چند صورت انجام می‌شود؟

در ابتدای کار باید بدانی ردیابی خودرو شکل‌های متفاوتی دارد و معمولا برای ردیابی از ردیاب خودرو که سخت افزاری حرفه‌ای و مخصوص این کار است استفاده می‌شود. همچنین باید بدانید که ردیاب خودرو امکانات دیگری نیز به غیر از ردیابی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که ردیابی از طریق موبایل از این امکانات بی بهره می‌ماند.

امکاناتی که سخت افزار ردیاب خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد

امکاناتی که سخت افزار ردیاب در اختیار شما قرار می‌دهد امکاناتی امنیتی، نظارتی و مدیریتی است و ما ردیاب‌های متفاوتی داریم همانند ردیاب آهنربایی، ردیاب شخصی، ردیاب فندکی، ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته و … که در زیر امکانات ردیاب ماهواره‌ای پیشرفته را برای شما ذکر کرده کرده‌ایم:

هشدار روشن و خاموش شدن خودرو 

هشدار حمل با جرثقیل 

هشدار سرقت باتری خودرو 

خاموش کردن خودرو از راه دور 

هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز

هشدار سرعت غیر مجاز

هشدار کار در جا 

بررسی ولتاژ خودرو

بررسی موقعیت لحظه‌ای و تاریخچه مسیر 

سرویس‌های دوره‌ای خودرو 

و بسیاری امکانات کاربردی دیگر…

اما برخی افراد با توجه به فوریت‌هایی که پیش می‌آید ناگاهان قصد ردیابی خودرو خودشان را دارند یا اینکه تعداد خودروهای زیادی دارند و می‌خواهند مسیر رفت و آمد و موقعیت مکانی آنها را در هر لحظه که خواستند مورد بررسی قرار دهند.

معمولا این اشخاص از ردیاب‌های آهنربایی، شخصی و در مواقع ضروری می‌توانند ردیابی خودرو از طریق موبایل را داشته باشند، بله استفاده از گوشی همراه نیز می‌توانید خودرو را ردیابی کنید.

چطور ردیابی خودرو از طریق موبایل انجام می‌شود؟

برای ردیابی خودرو با استفاده از موبایل کافی است که یک اپلیکیشن ردیابی مناسب بر روی همراه شخصی که خودرو را از شما می‌گیرد یا اینکه راننده خودرو است نصب کنید و سپس اپلیکیشن را برای خودتان نیز نصب بفرمایید تا بتوانید ارتباط لازم میان دو همراه را برقرار کنید.

با این کار شما به راحتی می‌توانید هر جا راننده با خودرو شما می‌رود را مورد بررسی قرار دهید و نکته جالب اینجاست که هر زمان بخواهید می‌توانید تاریخچه مسیر خودرو را نیز مورد بررسی قرار دهید یعنی با ردیابی خودرو از طریق موبایل می‌توانید تاریخچه مسیر چند روز پیش را نیز بررسی کنید.

معرفی اپلیکیشن ردیابی خودرو مناسب برای موبایل

خوشبختانه ردیاب من اپلیکیشنی را در وب سایت خود قرار داده است که شما با نصب آن می‌توانید موبایل و تبلت را ردیابی کنید و همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید مسیر خودرو و اشخاص را مورد بررسی قرار دهید.

 برای شروع به لینک زیر بروید و اپلیکیشن را از آنجا دانلود کنید:

ردیاب گوشی همراه – نرم افزار تبدیل گوشی همراه به ردیاب (Mobotrack)

این روش برای افرادی که به دنبال راهکاری سریع برای ردیابی هستند فوق العاده است زیرا امکانات بینظیری را اپلیکیشن در اختیار آنها قرار می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن ردیابی خودرو از طریق موبایل برای کودکان، سالمندان، بیماران آلزایمری و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما با نصب آن می‌توانید در مراقبت از آنها کوشا تر باشید.

به طور مثال اگر سالمند شما بیرون رفت می‌توانید او را ردیابی و بررسی کنید تا موقعیت مکانی او را بدانید و اگر می‌خواهید مراقبت‌های ویژه‌تری نسبت به سالمندان خود داشته باشید توصیه ما این است که با خرید ردیاب سالمندان این کار را انجام دهید.

 

آیا ردیابی خودرو از طریق موبایل امکان پذیر است؟

بله شما می‌توانید با نصب یک اپلیکیشن ردیابی مناسب که در این مقاله خدمت شما معرفی شده است به راحتی خودروتان را ردیابی کنید.

از طریق اپلیکیشن ردیابی موبایل چه اطلاعاتی استخراج می‌شود؟

اپلیکیشن ردیابی اطلاعاتی از قبلی موقعیت مکانی خودرو، توقف‌ها، تاریخچه مسیر، سرعت و ... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 4

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *