ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه

خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه
5
(5)

در این مقاله در خدمت شما عزیزان کرمانشاهی هستیم و تمام تلاش خود را داریم تا به بهترین نحو در راستای قیمت و خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه شما همراهان را راهنمایی کنیم. این مقاله را به شما و تمام عزیزان علاقمند به حوزه خودرویی توصیه می‌کنیم.

کرمانشاه جز شهرهای کلان و پر جمعیت در ایران به حساب می‌آید و یکی از زیباترین شهرهای فرهنگی و تاریخی ایران عزیزمان است. با توجه به مهم بودن و پرجمعیت بودن این شهر، از لحاظ وسایل نقلیه نیز در این شهر خودرو، موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه زیاد دیده می‌شود و حفظ امنیت، نگهداری و نظارت وسایل نقلیه یکی مهم ترین دغدغه‌های هر فردی است. خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه تا حدود بسیار زیادی می‌تواند این دغدغه را برطرف کند و صاحبین خودرو پس از خرید این دستگاه و نصب ردیاب بر روی خودرو دیگر با خیال آسوده‌تری به نگهداری از خودرو خود می‌پردازند.

کرمانشاه زیبا و تاریخی

اطلاعات اولیه فنی در راستای خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه

قبل از خرید ردیاب خودرو باید بدانید که ردیاب، سخت افزاری است که با استفاده از ماژول جی پی اس (آنتن GPS) اطلاعات مکانی را از ماهواره‌ها دریافت می‌کند و سپس با استفاده از ماژول GSM جی اس ام اقدام به ارسال آنها با استفاده از سیم کارت می‌کند.

این اطلاعات را به صورت پیامکی و ناتیفیکیشن در اپلیکیشن‌های موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد و جذابیت ردیابی و نظارت را دو چندان می‌کند.

در راستای بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه توصیه می‌کنیم مقالات راهنمای خرید ردیاب خودرو و صفحه خرید ردیاب خودرو را نیز بررسی بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

ردیاب‌ها به صورت کلی به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند که البته امروزه بیشتر در بازار ردیاب‌های آنلاین مشاهده می‌شوند.

ردیاب‌های خودرویی آنلاین در ردیاب من به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

ردیاب آهنربایی : این ردیاب دارای آهنرباهای بسیار قوی است و به اجسام فلزی می‌چسبد. این ردیاب‌ها اطلاعات دقیقی را در خصوص موقعیت مکانی و تاریخچه مسیر در اختیار کاربران قرار می‌دهند اما باید در نظر داشته باشید نسبت به ردیاب‌های اصلی خودرویی که برای ردیابی خودرو طراحی شده اند امکانات کم تری دارند اما در محیط های دیگر برای ردیابی اموال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. مدیران ناوگان نیز در سیستم مدیریت ناوگان از آنها استفاده می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه خرید ردیاب آهنربایی سر بزنید.

ردیاب OBDII : این ردیاب‌ها به صورت مستقیم به پلاگین خودرو می‌خورند و اطلاعات دقیقی را در خصوص مسیرها، موقعیت مکانی، توقف‌ها، سرعت و … در اختیار کاربر قرار می‌دهند این ردیاب‌ها معمولا به مراتب اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر نسبت به ردیاب آهنربایی قرار می‌دهند اما تنها برای خودرو قابل استفاده هستند. ردیابی همانند تلتونیکا FMB001 را می‌توان مثال زد. این ردیاب‌ها قادر هستند اطلاعات را به صورت مستقیم از ECU خودرو دریافت کنند.

نکته: دو مدل ردیاب ذکر شده از لحاظ نصب بسیار آسان هستند اما به همان اندازه نیز بیشتر در معرض خطر در دسترس بودن افراد نا شناخته هستند.

ردیاب‌های سیمی و ماهواره‌ای خودرو پیشرفته : این ردیاب‌ها مختص خودرو، موتورسیکلت و دیگر وسایل نقلیه طراحی شده اند و کاربری اصلی آنها بر روی وسایل نقلیه است. این ردیاب‌ها امکانات ویژه‌تری را در اختیار صاحبین خودرو قرار می‌دهند به همین سبب جذابیت استفاده از آنها چندین برابر می‌شود. از این مدل ردیاب می‌توانیم تلتونیکا FMB920 را به شما عزیزان مثال بزنیم.

ردیاب پیشرفته در کرمانشاه

در کرمانشاه اگر قصد بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو را دارید توصیه می‌کنیم حتما دو صفحه پک حرفه ای ردیاب من و پک پایه ردیاب من را بررسی فرمایید.

امکاناتی که ردیاب خودرو سیمی و ماهواره‌ای در صورت خرید در کرمانشاه در اختیار شما قرار می‌دهد:

1- هشدار روشن و خاموش شدن خودرو که با استفاده از این هشدار ردیاب در زمان باز شدن سوئیچ آلارمی را برای صاحب خودرو ارسال می‌‍کند و او را از روشن شدن خودرو مطلع می‌کند.

2- هشدار حمل با جرثقیل یا بکسل شدن که با استفاده از این هشدار از سرقت‌هایی که با استفاده از جرثقیل انجام می‌شود جلوگیری می‌کنید.

3- هشدار سرقت باتری خودرو هشداری کاربردی است که اگر سارق اقدام به سرقت باتری کند یا باتری خودرو شما از کار بیافتد ردیاب تشخیص می‌‌دهد و شما را از این موضوع مطلع می‌کند.

4- خاموش کردن خودرو از راه دور با اتصال رله قطع کن به ردیاب خودرو می‌توانید برق خودرو را از راه دور قطع و وصل کنید.

5- هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز امکانی است که با خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه و تنظیم آن متوجه می‌شوید خودرو وارد محدوده تعریف شده توسط شما شده است یا خیر.

6- هشدار سرعت غیر مجاز خودرو توسط ردیاب با استفاده از پیامک و ناتیفیکیشن ارسال می‌شود و شما را از سرعت لحظه ای خودرو آگاه می‌کند.

7- هشدار کار در جا که اگر خودرو شما با موتور روشن مدت زمان زیادی را در محیطی باشد، ردیاب شما ارسال پیام می‌کند.

8- شما می‌توانید ولتاژ لحظه‌ای باتری خودرو را مورد بررسی قرار دهید.

9- علاوه بر نمایش موقعیت لحظه‌ای شما تاریخچه مسیری که خودرو پیموده است را نیز می‌توانید بررسی کنید. تنظیم تاریخ و فیلتر توسط شما انجام می‌شود.

10- می‌توانید سرویس‌های دوره‌ای همانند تعویض روغن را بر روی ردیاب تعریف کنید تا در زمان مقرر شما را از این موضوع مطلع کند.

11- و بسیار امکانات کاربردی دیگر…

بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه

دلیل اصلی خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه

دلیل اصلی خرید ردیاب خودرو در شهر زیبای کرمانشاه، نظارت بر موقعیت و حرکت خودرو به صورت لحظه‌ای و افزایش امنیت خودرو است. ردیاب‌های خودرو می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد موقعیت مکانی و وضعیت یک وسیله نقلیه در اختیار صاحبان خودرو و مشاغل نیازمند به ردیاب قرار دهند. ردیاب‌ها می‌توانند به ویژه در جلوگیری از سرقت، مکان‌یابی وسیله نقلیه سرقت شده، نظارت بر رفتار رانندگی کارکنان یا اعضای خانواده و ردیابی تحویل کالا مفید باشند. علاوه بر این، برخی از ردیاب‌های خودرو به ویژگی‌های اضافی مانند حصار جغرافیایی مجهز می‌شوند که در صورت عبور خودرو از مرزهای از پیش تعیین‌شده به مالک هشدار می‌دهد و اعلان‌هایی برای عیب‌یابی موتور یا یادآوری‌های تعمیر و نگهداری.

ردیاب من و امکاناتی که در خصوص قیمت و خرید ردیاب خودرو به کرمانشاه عزیز می‌دهد:

به صورت کلی جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه باید موارد زیر را مد نظر قرار داد و سپس نسبت به خرید اقدام کرد(این اطلاعات را در اختیار همراهان عزیز قرار می‌دهیم تا انشاالله خرید دقیقتری داشته باشند):

1-تجربه کار و ماندگاری شرکت در این کسب و کار را در وهله اول مد نظر قرار دهید و نظرات مشتریان آنها را حتما در وب سایت مطالعه فرمایید. در همین راستا در وب سایت ردیاب من قسمتی را تحت عنوان نظرات مشتریان ردیاب من در خدمت شما بزرگوران قرار دادیم تا با اطمینان بیشتر نسبت به ما خرید کنید.

2- وب سایت فروشنده را مورد بررسی قرار دهید، زیرا یک وب سایت حرفه ای دارای صفحات اطلاعاتی ارزشمند در راستای شفاف سازی برای مشتریان است که با این حرکت منجر به خریدی آسوده تر، جذاب تر و مطمئن تر برای مشتریان می‌شود. در همین راستا در وب سایت مخصوصا در قسمت بلاگ ردیاب من اطلاعات تخصصی را در خصوص سیستم‌های ردیابی و مدیریت ناوگان در اختیار شما قرار دادیم تا با دانشی کاربردی نسبت به خرید اقدام کنید.

3- فروشنده از دستگاه‌های معتبر و با اصالت همچون تلتونیکا و … استفاده کند. در همین راستا ردیاب‌های موجود در وب سایت ما از بهترین‌های بازار انتخاب شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

4- شرکت ارائه دهنده خدمات دارای اپلیکیشن ردیابی و پنل وب ردیابی باشد. دقت داشته باشید اپلیکیشن آنها دارای امکانات کاربردی باشد و از سرورهای مطمئنی پشتیبانی کند تا قطعی‌ها به حداقل خود برسد. ردیاب من اپلیکیشنی کاربردی را در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

5- خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات یکی از مهم‌ترین موضوعات است که شرکت فروشنده محصولات باید دستگاه‌ها را با گارانتی مطمئن و خدماتی دقیق پس از فروش به مشتریان ارائه دهد. در همین راستا باید به عرض شما همراهان عزیز برسانیم اکثر دستگاه‌های موجود در وب سایت ردیاب من با گارانتی تعویض تقدیم حضور شما بزرگواران می‌شود.

ردیاب من در کرمانشاه

 

چطور قبل از خرید ردیاب در کرمانشاه بررسی دقیقی داشته باشیم؟

توصیه می‌کنیم حتما انواع ردیاب و نحوه عملکرد آنها را قبل از خرید مد نظر داشته باشید و مورد بررسی قرار دهید. در همین راستا اطلاعاتی کاربردی در وب سایت برای شما قرار دادیم.

بهترین ردیاب خودرو از لحاظ قیمت در کرمانشاه؟

بهترین ردیاب خودرو با توجه به در خواست ها و توقعات مشتری تعریف می‌شود و معمولا اکثر ردیاب ها توقعات اولیه در خصوص ردیابی را بر طرف می کنند اما در ویژگی‌های خاص و حرفه ای تنها ردیاب‌های پیشرفته همانند teltonika fmb920 ، fmb202 و... نیازهای مشتری را برطرف میکنند که اطلاعت دقیق را در وب سایت برای شما قرار دادیم.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 5

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *