ردیاب خودرو

قیمت و خرید ردیاب خودرو در تهران

بررسی قیمت ردیاب خودرو در تهران
5
(8)

در این محتوا تلاش داریم تا همراهان تهرانی عزیز را راهنمایی کنیم تا با قیمت و خرید ردیاب خودرو در تهران بیشتر آشنا شوند و بتوانند با بررسی برخی فاکتورهای مهم بهترین ردیاب را با توجه به نیازهای خود خرید کنند.

با توجه به افزایش روزانه قیمت‌ خودروها و لوازم جانبی آنها، حفظ امنیت و نگهداری صحیح از آنها جز واجبات به حساب می‌آید و اکثر مردم با نصب دزدگیر خودرو ، نصب ردیاب خودرو و استفاده از وسایلی همانند قفل پدال و قفل فرمان سعی در نگهداری ویژه‌ای نسبت به وسایل نقلیه خود دارند.

اما در واقع یکی از بهترین وسایل برای حفظ امنیت خودرو، ردیاب است و در مقاله‌ای به صورت کامل به مقایسه ردیاب خودرو با دزدگیر پرداخته‌ایم که توصیه می‌کنیم حتما مطالعه فرمایید.

مهم: گروه ردیاب من با تجربه بیش از ده ساله مدیران خود آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان به مخاطبان عزیز در شهر تهران است.

شما می‌توانید برای بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در تهران با ما از طریق شماره‌های تماس موجود در وب سایت و همچنین واتس اپ در ارتباط باشید، همکاران ما پاسخگو شما همراهان عزیز در شهر تهران هستند تا بهترین خرید را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

همچنین در این مقاله اطلاعاتی ارزشمند در راستای خرید ردیاب خودرو در تهران را در اختیار شما بزرگواران قرار داده‌ایم.

قیمت ردیاب های خودرو در تهران

نمای زیبا از برج میلاد در تهران

عملکرد ردیاب خودرو

ردیاب خودرو دستگاهی است که با استفاده از ماژول جی پی اس | GPS Module ، خود را به ماهواره‌های مکان‌یابی متصل می‌کند و موقعیت مکانی خود را متوجه شده و در حافظه ذخیره می‌کند. سپس با استفاده از ماژول جی اس ام | GSM Module اقدام به ارسال اطلاعات ذخیره شده در حافظه برای صاحبین خودرو می‌کند.

این اطلاعات ارسالی شامل موقعیت مکانی، مسیرهای طی شده، توقف‌ها، کاردرجا و بسیاری اطلاعات کاربردی دیگر که در ادامه خدمت شما عزیزان توضیح می‌دهیم می‌شود.

به طور کلی ردیاب‌ها به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند که قیمت ردیاب خودرو در تهران اگر آنلاین باشد معمولا بیشتر است و معمولا ردیاب‌های آفلاین بسیار کم هستند در بازار و اکثر مردم ترجیح می‌دهند از ردیاب آنلاین همانند پک حرفه‌ای ردیاب من استفاده کنند زیرا امکانات کاربردی بسیاری را شامل می‌شود و دارای ردیاب تلتونیکا FMB920 است.

بررسی قیمت خرید ردیاب خودرو در تهران

اهمیت خرید ردیاب خودرو در خیابان‌های تهران

خرید ردیاب خودرو در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور ایران، یکی از اقتصادی‌ترین و شلوغ‌ترین شهرهای موجود در کشور عزیزمان ایران است. در واقع شهر تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و اهمیت ویژه آن دارای خیابان‌های شلوغ و مهمی همانند: ولیعصر، انقلاب، لاله زار و … است. همچنین اتوبان‌های تهران در برخی مواقع دارای ترافیک است.

از طرفی دیگر به همان اندازه که شهر تهران بزرگ و مهم است به همان اندازه دارای انواع وسایل نقلیه مهم و بروز است.

این وسایل نقلیه که شامل: خودروهای سبک شخصی، خودروهای سازمانی، موتور سیکلت، خودروهای سنگین و … می‌شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای صاحبین خودرو نیز مهم هستند.

در واقع امنیت، مدیریت، نظارت و کنترل خودرو و دیگر وسایل نقلیه در تهران بسیار حائز اهمیت است و شما با استفاده از ردیاب می‌توانید تا حدود بسیار زیادی این موضوع را برطرف کنید.

ردیاب با اتصال به یک اپلیکیشن مناسب ردیابی می‌تواند بهترین دستیار برای شما باشد تا خودروتان را در برابر تهدیدها محافظت کنید.

مزایای خرید ردیاب خودرو در تهران چیست؟

معمولا اکثر عزیزانی که ردیاب خودرو تهیه می‌کنند به دنبال حفظ امنیت هستند اما باید بدانید که ردیاب خودرو تنها مزایای امنیتی ندارد بلکه مزایای بسیار کاربردی دیگری در زمینه مدیریتی و نظارتی نیز به صاحبین خودرو می‌دهد که در ادامه شرح می‌دهیم.

لیست هشدارهای امنیتی که ردیاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد به شرح زیر است

1- هشدار روشن و خاموش شدن خودرو : با استفاده از این هشدار هر زمان خودرو شما استارت بخورد یا اگر فنی‌تر بخواهیم بگوییم به محض فعال شدن ACC برای شما هشداری از جانب ردیاب ارسال می‌شود و شما از روشن و خاموش شدن موتور خودرو آگاه می‌شوید. این هشدار در مواقعی که فردی ناشناس وارد خودرو شود و اقدام به روشن شدن آن کند بسیار کاربردی است.

خرید ردیاب خودرو در تهران

همچنین با استفاده از هشدار روشن و خاموش شدن خودرو، می‎‌توانید میزان روشن بودن خودرو در طول روز و همچنین تعداد استارت خوردن موتور را مورد بررسی قرار دهید و به همین صورت در نگهداری از خودروتان کوشا باشید.

2- هشدار حمل با جرثقیل : برخی از سرقت‌ها این روزها با جرثقیل انجام می‌شود، اما باید بدانید که ردیاب خودرو این موضوع را نیز پشتیبانی می‌کند. یعنی اگر بدون روشن شدن موتور، خودرو حرکت داده شود یا بلند شود، ردیاب هشداری را برای شما ارسال می‌کند و شما را از حمل جرثقیل شدن مطلع می‌کند.

3- هشدار سرقت باتری خودرو : نکته دیگر استفاده از ردیاب خودرو این است که اگر فردی اقدام به سرقت باتری خودرو کند به محض جدا کردن اتصالات ردیاب خودرو به سیم برق خودرو، ردیاب با داشتن باتری داخلی به صورت مجزا شروع به ارسال هشدار برای کاربر می‌کند و کاربر می‌تواند بلافاصله خود را به خودرو برساند.

این ارسال هشدار می‌تواند به صورت پیامکی، تماس، ناتیفیکیشن و … انجام شود که بستگی به تنظیمات انجام شده توسط کاربر بر روی ردیاب دارد.

4- خاموش کردن خودرو از راه دور : شما با خرید ردیاب خودرو در تهران و استفاده از رله قطع کن می‌توانید در فواصل زیاد نیز اقدام به قطع برق خودرو کنید و از سرقت خودرو جلوگیری نمایید. حتی اگر خودرو به سرقت برود می‌توانید از راه دور اقدام به خاموش کردن خودرو کنید البته توصیه ما این است قبل از انجام این کار جوانب ایمنی را در نظر بگیرید تا منجر به خسارات جبران ناپذیر نشوید.

با استفاده از این هشدار می‌توانید نظارت دقیق‌تری بر خودرو خود در زمان سپردن به فردی دیگر داشته باشید.

حتی در برخی موارد دیگر ردیاب قادر به ارائه هشدارهایی همانند فعال شدن آژیر دزدگیر، باز شدن درب خودرو و … نیز می‌باشد.

مطلب پیشنهادی : قیمت و خرید ردیاب آهنربایی در تهران

لیست هشدارهای مدیریتی و نظارتی که با خرید ردیاب خودرو در تهران در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

1- هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز : با خرید ردیاب خودرو در تهران و با استفاده از این امکان در ردیاب می‌توانید محدوده‌ای را در قسمتی از شهر برای ردیاب خودرو تعریف کنید و سپس اگر ردیاب وارد این محدوده شود یا از این محدوده خارج شود بلافاصله هشدار دریافت کنید.

2- هشدار سرعت غیر مجاز : تصور کنید خودرو را به جوان خود که به تازگی رانندگی را یاد گرفته، می‌دهید اما تا حدودی نگران نحوه رانندگی او در شهر بزرگی همچون تهران هستید. با داشتن ردیاب در تهران، شما به راحتی می‌توانید هشدار سرعت غیر مجاز را بر روی دستگاه تعریف کنید. در اینصورت ردیاب بلافاصله پس از تشخیص سرعت غیر مجاز شما را از این موضوع مطلع می‌کند.

3- هشدار کار در جا : یکی از مواردی است که منجر به مصرف بی رویه بنزین می‌شود. این مورد بسیار محبوب برای مدیریت ناوگان است، یعنی افرادی که مدیریت تعداد زیادی خودرو و راننده را برعهده دارند و می‌خواهند رفتار آنها را رصد کنند، با این امکان می‌توانند میزان توقفات و کار درجای روزانه خودرو را مورد بررسی قرار دهند.

4- بررسی ولتاژ خودرو : با استفاده از ردیاب خودرو می‌توانید ولتاژ لحظه‌ای خودرو را مورد بررسی قرار دهید.

5- بررسی موقعیت لحظه‌ای و تاریخچه مسیر : با استفاده از ردیاب خودرو شما می‌توانید موقعیت لحظه‌ای خودرو را بر روی نقشه رصد کنید و همچنین در مسیری که خودرو تا آن لحظه پیموده است، در زمان شروع و پایان را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

6- سرویس‌های دوره‌ای خودرو : پس از خرید ردیاب خودرو در تهران شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های ردیابی که به ردیاب متصل می‌شوند سرویس‌های دوره‌‍ای همانند تعویض روغن، تعویض تسمه تایم و … را انجام دهید تا در زمان تعیین شده نسبت به تعمیرات لازم اقدام کنید.

خب! تا اینجا متوجه شدید که خرید ردیاب خودرو از لحاظ اقتصادی واقعا توجیه پذیر است و می‌تواند جز کالاهای ضروری به شمار برود.

ویژگی‌های یک شرکت مناسب جهت خرید ردیاب خودرو در تهران

به طور کلی جهت بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در تهران باید برخی موارد را مد نظر داشته باشید که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم:

1- شرکت فروشنده با تجربه و با اصالت باشد : این نکته بسیار نکته مهمی به شمار می‌رود زیرا شرکت‌های با اصالت و با تجربه معمولا دارای اعتبار زیادی هستند و جهت حفظ این اعتبار معمولا تمام سعی خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار دهند و از محصولات با کیفیتی در لیست محصولات استفاده کنند.

2- شرکت فروشنده دارای وب سایتی حرفه‌ای باشد : وب سایت هر شرکت این روزها ویترین یک کسب و کار است، باید بررسی داشته باشید که شرکت ارائه دهنده وب سایت حرفه‌ای با اطلاعاتی کاربردی داشته باشد و این اطلاعات را جهت استفاده بهینه در اختیار مشتریان قرار دهد.

3- محصولات خوش نام و حرفه‌ای : در زمان خرید ردیاب خودرو در تهران دقت داشته باشید، شرکت فروشنده باید از محصولاتی استفاده کند که در بهترین کارخانه‌های ردیابی تولید می‌شود و امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهد.

4- اپلیکیشن و پنل وب ردیابی : بهترین کار در زمان خرید ردیاب خودرو در تهران این است که ردیاب را از شرکتی تهیه کنیم که خود اپلیکیشن ردیابی نیز داشته باشد تا بتواند خدمات بهتری به ما ارائه دهد وگرنه شما پس از خرید باید به دنبال خرید اپلیکیشن برای ردیاب خود باشید تا بتوانید استفاده لازم را از آن ببرید.

5- خدمات پس از فروش و  پشتیبانی : مبحث گارانتی و پشتیبانی بسیار مبحث مهمی است. معمولا شرکت‌های حرفه‌ای محصولات خود را به صورت چند ماهه گارانتی می‌کنند تا مشتریان با خیال راحت‌تری اقدام به خرید کنند و همچنین هر زمان مشتری نیاز به خدمات پشتیبانی داشته باشد به صورت کاملا حرفه‌ای آنها را راهنمایی می‌کنند.

قیمت ردیاب خودرو در تهران

برای بررسی قیمت ردیاب خودرو در تهران به شما توصیه می‌کنیم که اگر در بازار به جست و جو پرداختید حتما صفحه فروشگاه ردیاب من را نیز مورد بررسی قرار دهید. تمام تلاش ما این است که در این صفحه بهترین ردیاب‌ها را با بهترین قیمت و امکانات در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم.

برای خرید و مشاوره نیز می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

بهترین ردیاب خودرو در تهران

لیست ویژگی‌هایی که بهترین ردیاب خودرو در تهران در اختیار کاربران قرار می‌دهد به شرح زیر است:

ردیابی با استفاده از تنظیمات تعیین شده: این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد مکان وسیله نقلیه خود را در زمان واقعی با استفاده از فناوری GPS ردیابی کنید و از وضعیت آن مطلع باشید.

حصار جغرافیایی: ژئوفنس یا حصار جغرافیایی، می توانید یک مرز مجازی در اطراف یک منطقه خاص تنظیم کنید و هنگام ورود یا خروج وسیله نقلیه خود به آن منطقه هشداری را ردیاب برای کاربر ارسال کند.

نظارت بر سرعت خودرو: نظارت بر سرعت به شما این امکان را می‌دهد سرعت وسیله نقلیه خود را تحت نظر داشته باشید و در صورت تجاوز از حد مجاز سرعت، هشدار مرتبط در این خصوص را از طریق پیامک و ناتیفیکیشن دریافت کنید.

نظارت بر رفتار راننده: این ویژگی می تواند رفتار راننده مانند ترمز شدید، شتاب گیری ناگهانی و سرعت غیرمجاز را ردیابی کند و بینش هایی را در مورد میزان ایمن رانندگی وسیله نقلیه به کاربر ارائه دهد.

دسترسی به برنامه اپلیکیشن ردیابی: یک اپلیکیشن ردیابی به شما این امکان را می‌‌دهد از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود به ردیاب GPS دسترسی داشته باشید و نظارت بر وسیله نقلیه خود را  آسان می کند.

عمر باتری دستگاه ردیاب: عمر باتری طولانی برای عملکرد مؤثر ردیاب GPS ضروری است، زیرا باید بتواند وسیله نقلیه شما را برای مدت طولانی ردیابی کند.

نصب آسان: یک ردیاب GPS که به راحتی نصب می شود می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند، زیرا برای انجام نصب نیازی به استخدام یک متخصص نخواهید داشت.

توضیحاتی در خصوص شرکت ردیاب من و ارائه خدمات در تهران

در راستای بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو در تهران – شرکت ردیاب من با تجربه مدیران خود که بیش از یک دهه در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان فعالیت دارند و همچنین با تامین محصولاتی حرفه ای از تولیدکنندگان معتبر همانند تلتونیکا در خدمت شما بزرگواران است.

ردیاب من نماینده رسمی تلتونیکا به شمار می‌رود و تمامی محصولات با گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش تقدیم حضور عزیزان می‌شود.

درکنار این محصولات با کیفیت افتخار این را داریم تا اپلیکیشن ردیابی و سامانه وب ردیابی را با خدمات پس از فروش حرفه‌ای تقدیم شما کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر صفحه تماس با ما را بررسی کنید و با ما در ارتباط باشید.

قیمت ردیاب‌های خودرو در تهران در چه بازه ای است؟

قیمت ردیاب خودرو در بازار بسیار متفاوت است و نسبت به کاربردها و مزایا این قیمت نیز تغییر میکند شما می‌توانید با برخی از قیمت ها در وب سایت ردیاب من آشنا شوید

چطور بهترین ردیاب را در تهران بخریم؟

توصیه ما این است که قبل از خرید حتما از مشاوره‌های تیمی با تجربه استفاده کنید زیرا در بازار تنوع کالا بسیار زیاد است.

بزرگوار به این مطلب امتیاز دهید

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 8

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

author-avatar

درباره تیم فنی

تیم فنی ردیاب من محتواهایی کاربردی و حرفه‌ای را در وبلاگ ردیاب من در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ✌️ از خواندن مقالات غافل نشوید. استفاده از مقالات با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *